Är freeride trasigt?

RandoScando

Turtok
Är freeride trasigt?
Jag vet att det inte är rätt forum, men så fort jag försöker komma åt menyn för forumen kommer jag bara till freerides framsida (och det ser ut som att jag är utloggad).

Men när jag går på nya inlägg det senaste dygnet och omvägar mig in till ett specifikt forum därifrån går det bra (och jag orkade inte leta reda på en tråd som låg i rätt forum så jag kunde komma åt det). Jag verkar inte kunna komma åt artiklar heller.

Senast ändrad:
Är freeride trasigt?
Blir tillbakaskickad till framsidan, samma sak när jag försöker logga in på framsidan. Jag har testat att rensa alla cookies och all data associerad till freeride nu också, gjorde ingen skillnad.

Är freeride trasigt?
Måste vara något hos dig Osqar. Då jag befinner mig på samma ort i Japan utan att uppleva det du beskriver. Mac OS 10.7.5 Safari 6.0.2

Är freeride trasigt?
Va bra att det fungerar! Jag har inte gjort någon ändring så jag vet inte vad det var som strulade.

Är freeride trasigt?
Kan ha varit något lokalt också. Min dator behöver nog egentligen ses över lite, men jag har än så länge varit för lat för att formatera om allt...

Är freeride trasigt?
Sitter på en Mac och kan varken se bilder i min egen eller i andras annonser. Finns felet hos mig eller hos er tro?

Är freeride trasigt?

@jolfh Jag kör inte adblock (borde göra det...), men inga bilder från medelmmar här på Freeride syns på hemma-Mac:en. Jag får kolla på jobb-pc:n. Lite störigt faktiskt, och konstigt att det inte blir fixat, jag kan väl inte vara ensam om problemet?

Är freeride trasigt?
Vi har inte fått någon rapport som pekar på att det är ett serverproblem. Och eftersom det fungerar på din jobb-pc så är det troligtvis något lokalt som blockerar bilder, kanske ett plugin till webläsare (adblock/brandvägg/..).

Du kan testa och surfa till en bild via en direktlänk och se om bilden laddas:
https://www.freeride.se/img/admarket/normal/149201.jpg

Är freeride trasigt?

@johan Tack för svar (jolfh också förresten)!
Den bilden kan jag faktiskt se utan problem, även på Macen. Kör inte adblock som sagt, och har inte fipplat med nån brandvägg (har dock ett antivirusprogram som jag glömt namnet på, hm...)

Tillbaka
Topp