Är Full Tilt Booter 11 något?

Blakeen sa:
linder sa:
Blakeen sa:
tack, men de va ju de där också med priset, min polare har pro model och dem har ja kört i o dem får ja inge ont av o sånt men de är priset som är knepigt
Om du nu har ett par Ghost från 09/10 som det står såhär på http://alpingaraget.se/sv/product/1323/salomon-ghost så tycker jag det är märkligt att du inte försöker sälja dom och köpa ett par som passar så du slipper byta sen ;)

Priset ska man skita i när man köper pjäxor, jag har haft mina hot dogger i 2 säsonger (där jag säsongat) och kommer iaf hålla dom kommande 2 säsongerna (då jag inte ska säsonga utan bara åka på orten)

Och över 3-5 år är inte 4500kr så mycket mer pengar än 3000kr för att slippa få ont :)
De är de att jag ska sälja dem, de är därför ja gjorde tråden dels för veta om ja ska behålla pjäxorna om ja kan göa något åt dem eller sälja o köpa nya :)
Okay, men eftersom dom är för folk med smal läst så kan det nog bli svårt att trycka dom tillräckligt mycket för att dom ska passa dig och frågan är ju om bootern räcker i bredd till din fot :)

Lima-ko sa:
SNDVLL sa:
Blakeen sa:
Är booter bredare eller smalare än dogger?
Enligt Full Tilt smalare.
Nu låter det ju som om du menar att Booter är smalare än Hot Dogger, och så är ju inte fallet, vilket alla förstått om de läst Carleds inlägg. Är det bara jag som läser vad andra skrivit innan jag gör ett inlägg?
linder sa:
och sen en smart snubbe som svarar att bootern skulle vara smalare än hot doggern ...
Nu tänker jag vara dryg och ursäkta mig genom att jag var trött i huvudet för jag hade åkt skidor hela dagen igår, och inte suttit inne och nördat på Freeride. Blev helt enkelt bara fel när jag skrev. :P
Sen att jag inte tillför något med detta inlägg skiter jag också fullständigt i.. :lol:

SNDVLL sa:
Lima-ko sa:
SNDVLL sa:
Enligt Full Tilt smalare.
Nu låter det ju som om du menar att Booter är smalare än Hot Dogger, och så är ju inte fallet, vilket alla förstått om de läst Carleds inlägg. Är det bara jag som läser vad andra skrivit innan jag gör ett inlägg?
linder sa:
och sen en smart snubbe som svarar att bootern skulle vara smalare än hot doggern ...
Nu tänker jag vara dryg och ursäkta mig genom att jag var trött i huvudet för jag hade åkt skidor hela dagen igår, och inte suttit inne och nördat på Freeride. Blev helt enkelt bara fel när jag skrev. :P
Sen att jag inte tillför något med detta inlägg skiter jag också fullständigt i.. :lol:
då tänker jag vara lika dryg och tillföra lika mycket och säga att det finns en redigera funktion om man nu ser att man varit trött dagen innan ;)

linder sa:
SNDVLL sa:
Lima-ko sa:
linder sa:
då tänker jag vara lika dryg och tillföra lika mycket och säga att det finns en redigera funktion om man nu ser att man varit trött dagen innan ;)
Ja fast då redigerar man ju ett inlägg som folk redan har citerat, och då blir det bara konstigt. :o
PZ

Tillbaka
Topp