linder
Aktiv medlem
Är Full Tilt Booter 11 något?
Okay, men eftersom dom är för folk med smal läst så kan det nog bli svårt att trycka dom tillräckligt mycket för att dom ska passa dig och frågan är ju om bootern räcker i bredd till din fotBlakeen sa:De är de att jag ska sälja dem, de är därför ja gjorde tråden dels för veta om ja ska behålla pjäxorna om ja kan göa något åt dem eller sälja o köpa nyalinder sa:Om du nu har ett par Ghost från 09/10 som det står såhär på http://alpingaraget.se/sv/product/1323/salomon-ghost så tycker jag det är märkligt att du inte försöker sälja dom och köpa ett par som passar så du slipper byta senBlakeen sa:tack, men de va ju de där också med priset, min polare har pro model och dem har ja kört i o dem får ja inge ont av o sånt men de är priset som är knepigt
Priset ska man skita i när man köper pjäxor, jag har haft mina hot dogger i 2 säsonger (där jag säsongat) och kommer iaf hålla dom kommande 2 säsongerna (då jag inte ska säsonga utan bara åka på orten)
Och över 3-5 år är inte 4500kr så mycket mer pengar än 3000kr för att slippa få ont![]()
![]()