Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Seriöst? Vad handlade programmet om Hasse? Är sjukt nyfiken! Var det om skidåkning eller telefonsamtal? Gjorde du en telefon intervju från Andermatt?Hasse sa:Jag kanske var det en liten vända
//H
han kanske var trött?Axl sa:"35 år och still going strong fantastiskt!" -christer i p3 om hasse
Men han hade ju precis kommit ner och satt och spände av pjäxornaGlisseur sa:Hasse på radio vid 2-snåret? Du ska ju för bövulen vara ute och åka puder då!
jag tvivlar inte på något sätt på hasses förmåga, klart han är vass med så mycket erfarenhet i alperna!jeffa sa:Faan Hasse! Efter lite matematiska ekvaktioner så har jag kommit fram till att detta blir din 17:e säsong! Stämmer det?
Det betyder i så fall att du säsongat halva ditt liv nästa år. Om man antar att du har 120 (är det t.o.m mer???) skiddagar per år så betyder det alltså att du haft 2040 skiddagar i ditt liv. Sen så utgår jag ifrån att du åkte skidor även innan din 18:års dag så säg runt 2200 skidagar typ! Respect!
2200 skiddagar! Det är sjukt mycket! Det betyder att du som aldrig åkt skidor måste åka skidor NONSTOP i ungefär 6 år för att komma ikapp Hasse. Och detta förutsatt att Hasse sitter och rullar tummarna medans...
6 ÅR!!! Fattar du vilken grym skidåkare man skulle vara efter 6 år av konstant skidåkning!!! Jag vill också!
Matematikens värld förbryllar än en gång!
direktlänk till inspelningen?felix sa:Men han hade ju precis kommit ner och satt och spände av pjäxornaGlisseur sa:Hasse på radio vid 2-snåret? Du ska ju för bövulen vara ute och åka puder då!
Här kan ni lyssna på programmet igen, 46,50 in i första delen kommer Hasse:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1468598&BroadcastDate=&IsBlock=
Det är det, spola bara fram till 46.50!Victors sa:direktlänk till inspelningen?felix sa:Men han hade ju precis kommit ner och satt och spände av pjäxornaGlisseur sa:Hasse på radio vid 2-snåret? Du ska ju för bövulen vara ute och åka puder då!
Här kan ni lyssna på programmet igen, 46,50 in i första delen kommer Hasse:
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1468598&BroadcastDate=&IsBlock=