Är k2 public enemy bra?

Är k2 public enemy bra?
svar: ja

ps. dum fråga. bra till vad? göra hockeystopp med? men generellt så finns det INGA dåliga skidor så svaret blir JA oavsett vilka skidor du frågar om.

Senast ändrad:
Är k2 public enemy bra?
Dom är nog bra eftersom att det fins många som gillar dom, det jag kan tänka mig som är dåligt med dom är att dom är tygre än dom flesta skidor. vilket kanske får dom att kännas klumpiga!...

vilken årsmodell är de vi snackar om föressten?

Är k2 public enemy bra?
okej. :) årets 06/07 Jag har läst lite på forumet och de verkar som att dem inte får nå bra kommentarer .. :(

Är k2 public enemy bra?
JockeSki sa:
svar: ja

ps. dum fråga. bra till vad? göra hockeystopp med? men generellt så finns det INGA dåliga skidor så svaret blir JA oavsett vilka skidor du frågar om.
okej men till park,pist,offpist, dem sa på skidaffären att dem var bra till allt det

Är k2 public enemy bra?
ja, ok dom funkar till allt. även om det i första hand är en park-skida så funkar den i pisten och offpisten åxå. kanske inte den roligaste skidan om man planerar att åka en hel del pist i kanske isiga förhållanden men annars, go for it.

Är k2 public enemy bra?
Okej de ska jag göra =) ska jag köpa 168 cm? Jag är 165, han på skidaffären sa då att jag skulle de? :|

Är k2 public enemy bra?
Köp 165! Det är perfekt längd för dig!

Vad gäller skidan är det en bra allroundskida som har sitt hushålle i parken men som gärna tar en utflykt lite då och då.

// Hellberg

Tillbaka
Topp