Är Kona Caldera 06 en bra cykel?

JackL

Ny medlem
Frågan är hur du kommer cykla med den. Tycker om att trixa och hoppa med den så är den här cykeln inget för dig. Men om du ska ha den som transportmedel eller om du bara är sugen på att cykla långa jobbiga sträckor så är den väl ok. Jag tycker att du titta på Konas dirt/street modeller. Du kommer att ha mycket roligare med en sån!

Jag har en splirrans Kona Kula 2004/05 i ny skick max 20 mil cyklade. XT och annat gött rätt igenom du får cyleldojor och cykeldator på köpet, kvitto finns givetvis. Hör av dig //Jesper Molin

Tja!

Jag ska köpa en ny cykel nu och jag kommer mest göra på vägar och sånt men oxå lite i skogen. Jag hade tänkt att köpa en för max 10 000 lök.

Kona Caldera 06 har jag tittat på men jag e inte nått proffs så jag vet om den e så bra? har oxå kollat på nån Commencal Combi Disk som var lite billigare men jag vill gärna ha lite tipps om vad jag borde köpa.

men jag ska ju cykla med den till skolan och lite sånt med den... d tar typ en halvtimme o cykla dit. Men d e många som säger att det är jobbigt att cykla på dirt cyklar för att dom har så krafftiga däck och inte så många växlar. Pratar dom bara skit eller??

om du ska ha cykeln till skolan tycker jag inte det är värt att lägga ut föt mkt lökar!
jag hadde precis köpt en ny cykel å cyklade med den till skolan å hadde en extra wier som jag låste med, när man ska hem ligger wiern av klipt och ett fram hjul kvar. fick 1 ny pga försäkringen som tur va.

jag skule köpa nån beggad cykel för MAX 2ooo:-
sen om du vill ha 1 cykel å cykla med i skogen så köp 1 till

/ Niclas

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp