hej, nathalie heter jag och ska till whistler i januari, tänkte kolla om det är någon som har lite extrajobb i bakfickan?? det lät kanske fel.. men någon kontakt eller något sånt!!
har jobbat inom restaurang och butik länge kan det mesta!
hörs / nathalie