SKUMberg
Ny medlem
Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??
Jag måste skrika ut mitt missnöje med ÅRE AB. Att ta så jävla mycket betalt för liftkorten är skam.. SKAM! Under säsongsavslutningen , freeride-helg mm, när snön knappt räcker till att ha tusenmetarn och valvet öppet kan inte ett dagskort kosta 200 kr!! inte blir min vrede mindre av att "någon" stänger liftarna alldeles för tidigt!! (+ i kanten för den xtra timmen) Jag undrar vem av dessa chefer på ÅRE AB som har bestämt sig för att göra allt de kan för att de ända gästerna som kommer till Åre föddes med fet plånbok? Jag skulle inte vilja vara den stackars försäljaren som nästa år ska försvara den årliga prishöjningen på liftkortet(Jag tror inte att oddsen är allt för höga på att liftkorten kommer att kosta ännu mer nästa säsong).
Idag kostar dagskortet 270 kr och om man köper ett flerdagskort så tjänar men inte många kronor..? Student rabatt?? Åre AB har de senaste säsongerna ökat sin omsättning och kapital samtidigt som de anställda jobbar för 71 kr i timmen och allt de får i arbetsklädes-väg är en sketen polo och väst.. ska dom ta på sig sina egna tröjor till jobbet?
Belöna de som sliter och sänk prisena i slutet och början av säsongerna!
Idag kostar dagskortet 270 kr och om man köper ett flerdagskort så tjänar men inte många kronor..? Student rabatt?? Åre AB har de senaste säsongerna ökat sin omsättning och kapital samtidigt som de anställda jobbar för 71 kr i timmen och allt de får i arbetsklädes-väg är en sketen polo och väst.. ska dom ta på sig sina egna tröjor till jobbet?
Belöna de som sliter och sänk prisena i slutet och början av säsongerna!