Åre i sommar

Åre i sommar
Mest folk å många events är under Åre mountain Mayhem, vet inte när det är i år men då är det mycket stim. Skön stämning är det jämt så de är en kul tid å vara där.

Åre i sommar
Åre mountain Mayhem Har tyvär lakt ner och kommer inte vara något i år! Men jag skulle säga i Auguste för då är nog slopen och alla leder klara!
Mest häng kan jag faktist inte svara på.

Åre i sommar
Kakan123 sa:
Åre mountain Mayhem Har tyvär lakt ner och kommer inte vara något i år! Men jag skulle säga i Auguste för då är nog slopen och alla leder klara!
Jag tänkte faktiskt dra upp mayhem helgen men då, som du sa, de lagt ner kom jag inte på vilken vecka jag skulle upp. Är det ingen som ska köra ett liknade event i år? Det är ju då det är kul att vara uppe.

Åre i sommar
Kakan123 sa:
Fan va surt ! Kommer de inte vara någon annan tävling, nån liten slopetävling är ju alltid uppskattat. Nått sånt borde dom ju ändå kunna ordna.

Åre i sommar
TJO

Rykten säger att...

Åres event-team håller på att sätta ihop ett event i sommar som kommer att äga rum i samband med svenska cupen i juli.
Tror det blir en del clinics, tävlingar, filmvisningar och schysst häng.
Vad eventet heter, exakta datum och innehåll kommer förmodligen upp inom kort på arebikepark.com & skistar.com

/Håll ut

Åre i sommar
SwedishMountain sa:
TJO

Rykten säger att...

Åres event-team håller på att sätta ihop ett event i sommar som kommer att äga rum i samband med svenska cupen i juli.
Tror det blir en del clinics, tävlingar, filmvisningar och schysst häng.
Vad eventet heter, exakta datum och innehåll kommer förmodligen upp inom kort på arebikepark.com & skistar.com

/Håll ut
är inte det som ÅBC som ska anårdna det?! jaja gesunda kommer eventuellt inte köra en mayhemfestival då dem 2 underbara SÖTA pojkarna som hade eventet ska fixera sig på utbyggnad av leder men vem vet kanske kör dem ihop något...

cim och hans polerishz kör igång några tävlingar i sommar som kallar sig Dirt life family....
då dem kommer köra sitt stora event i kläppen men kommer köra på olika ställen i sweden för några tävlingar

stay tuned

MVH//
wolwerin

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp