Åre påskhelgen vecka 14 2007

Jante

Ny medlem
Tjena!

Jag och min flickvän funderar på att åka till Åre påskhelgen (tors 5:e till sön 8:e april), men vi har lite svårt att få ihop folk till att hyra en stuga så här i sista minuten, hotell kostar 6000:- bara tors-sön och känns lite väl dyrt bara för en helg. För de pengarna hade man ju fått en restresa till alperna, om man nu bara haft tiden att åka. Så har någon funderat samma sak, men tycker det är för dyrt med hotell, så gör ett inlägg här om ni är intresserade att vara med och hyra en stuga!!!

Testa annars det lilla pensionatet intill hotell Tott, mycket vettiga priser och fint läge.. minns inte vad det heter med ringer ni turistinfon vet de säkert

Om ni inte vill betala mkt så skall ni bo på ett pensionat eller nåt liknande men tott är inget för folk som vill spara cashen

Om ni har bil kan det juh vara ett alternativ att försöka få boende lite utanför Åre, kanske Duved eller ngt där det kanske är billigare.

TT-JONTHE sa:
Om ni inte vill betala mkt så skall ni bo på ett pensionat eller nåt liknande men tott är inget för folk som vill spara cashen
Haha, jag har tänkt på detta ´jätte länge.

Det verkar som du läser vad dom andra har skrivit och sen skriver det lite annorlunda bara, fast nästan samma sak =)

mo11e sa:
Kan det vara Pensionat Beata du menar? Annars finns Hotell Mullfjället i Duved. Mycket bra.
Njaäe.. Beata ligger väl lite längre neråt tottvägen? d här stället ligger i höjd med hotellet fast på andra sidan av vägen, strax nedanför tottliften. Hyrde in mig där med flickvännen ifjol när vi var mellan boenden. Inte extravagant men jäkligt mysigt och priset var iaf då väldigt överkomligt.

Senast ändrad:
SleazyRider sa:
Testa annars det lilla pensionatet intill hotell Tott, mycket vettiga priser och fint läge.. minns inte vad det heter med ringer ni turistinfon vet de säkert
pensionat Beata heter de

Nope det är inte Beata kom syftar på, dock kan även det vara värt att kolla.
Det jag pratar om ligger längre upp, i området direkt in till höger vid hotellparkeringen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp