Åre v.11!

Noll

Medlem
Åre v.11!
Hejsan, jag och ett galet gäng med massa norrmän har hyrt hus v.11 och ska göra åre osäkert..
Händer det något speciellt event?
Vad kostar liftkort?
Om man ska gå lös , vars ska man ut?

Ge mig lite tips så jag som svensk ser hyffsad säker ut på åre ;)

Åre v.11!
jag kollade nyss för jag kände att jag fick som ingen skön kundservice här i forumet.. mkt titta men inte svara.
men fann fortfarande inga priser på liftkort. Och event så vet jag inte om bryggeriet eller dippan är bäst eftersom jag har aldrig gått all in i åre förut. Så därför tänkte jag att nån vänlig själ här kunde svara vad som är värdast dessa dagar.

Får se vilken av dem vi åker på :)

Åre v.11!
JohannaPetronella sa:
jag kollade nyss för jag kände att jag fick som ingen skön kundservice här i forumet.. mkt titta men inte svara.
men fann fortfarande inga priser på liftkort.
Tror du på allvar att Skistar INTE skulle publicera liftkortspriser på sin www-sida? Men apropå bootfitter/pjäxmakare så kallas liftkort SkiPass på Skistars www-sidor. Blir lättare att hitta något om man vet vad det heter. Ironiskt nog, när Skistar bad mig fylla i en enkät om upplevelsen av www-platsen, på frågan om vad man sökte hette alternativet för liftkort SkiPass/Liftkort. Enkätförfattarna insåg alltså att folk inte automatiskt inser att SkiPass = liftkort men den insikten har inte nått användbarhetstestarna av själva sidan i sig.

Åre v.11!
puderslakarn - tack för skidpass priserna jag hittade aldrig det igår. Jag hittade däremot event och kollade på det igår kväll. Men fanns så mycket så därför frågade jag här om nån visste något som är värdare än det andra.

la_grave - jag har seriöst ingen aning vad du snackar om..
Jag vet att skipass är liftkort men jag hittade inte prislistan bara. Men sen så finns de som som puderslakarn som bara langa upp sidan. Vilket gör det mycket lättare än att säga onödig fakta.

love you all.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp