Åre v.50 Hopp? Rails?

NBorg

Medlem
Åre v.50 Hopp? Rails?
Vi är några stycken som funderar på att dra upp till åre helgen v.50 (12-14 dec) men undrar hur det är med hopp och rails så tidigt på säsongen? Någon som bor i Åre som vet?

/Niklas

Åre v.50 Hopp? Rails?
jo dom brukar ha en liten park i rödkullen och sen brukar det ju alltid finnas en massa jibbspots som folk har shapat till :D sen har dom ju väll lucia jibbsession varje år? har jag hört iaf, har inte varit där då men där skare va visst grymt roligt!

Senast ändrad:
Åre v.50 Hopp? Rails?
Folk brukar väll ställa upp rails i rödkullen vid barnområdet men brukar det finnas något hopp nånstans?

Åre v.50 Hopp? Rails?
kommer upp då jag med förmodligen(: bara min värd är hemma så. några snowboardåkare som är sugna på att teama upp och köra lite?

Åre v.50 Hopp? Rails?
det är möjligt att det kan finnas något hopp med, förra säsongen fanns det ett hopp riktigt tidigt nere vid foten av Störtloppet, tror att det var vid den tiden men kan inte svära på det.

Åre v.50 Hopp? Rails?
Förra vintern så hade folk satt upp rails och boxar i rödkullen, redan i okt/nov tillochmed.
hopp vet jag inte, har för mig att dom hade fått upp ett under början av vm8an, där störtloppet, gästrappet och damernas störtlopp går ihop.

det är ju alltid beroende på hur snön o minusgraderna visar sig på sin rätta sida.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp