Årets Citat! - fyll på!

Årets Citat! - fyll på!
lahhTi sa:
Satt å nördade för ett bra tag sen... när vi då lirade mapen de_train vinns de juh ställen som heter high och low... i panik när T stormade in lilla skrek en kille "dom kommer lie hoe" hahahah tror aldrig jag skrattat så mkt som jag gjorde! =D=D
haha! tror bara vi nördar fattar det roliga ^^, btw, är real 1337 på cs!

Årets Citat! - fyll på!
läste i en artikel:

carlotta eklundh, blir intervjuad i en artikel i boken FANS..

" Darin är en bra idol för tjejer för att han är 17 år , har lätt feminin utstrålning, intressen tandställning och musiksmak som en vanlig tonårstjej"

så sant så sant, Darin = tjej typ

Årets Citat! - fyll på!
hellbergarn sa:
lahhTi sa:
Satt å nördade för ett bra tag sen... när vi då lirade mapen de_train vinns de juh ställen som heter high och low... i panik när T stormade in lilla skrek en kille "dom kommer lie hoe" hahahah tror aldrig jag skrattat så mkt som jag gjorde! =D=D
haha! tror bara vi nördar fattar det roliga ^^, btw, är real 1337 på cs!
cs ownar

Årets Citat! - fyll på!
ingen som har nå kul som nån sagt behöver inte vare en känd person bara nånting som blivit väldigt fel?

//K

Årets Citat! - fyll på!
"Som killar hoppar och far, snart finns de väl inga killar med skidor kvar!?
Kör över sånnadär "små gupp" och ibland tillochmed i grupp. Hur ska detta gå!? Har dem så svårt att förstå, att man inte får glida på räcken för då kan man knäcka sitt bäcken(ben) och när man sen blir gammal och klen kan man inte ens stå på sina egna ben! Det kallas att jibba och på hjälmen sitter oftast en stor fet klibba, Jon Olsson wannabe everybody wants to be like he :S Spons och shit kan man inte denna sport bli kvitt!? Raila och Dö, utan att de finns nån snö, på sommaren dom snön vid ishallen hämtar och sedan som står där och bygger och flämtar. Och skidorna dom sen förstör när dom på långa järnräcken kör. Han drog 1440 och log, ne nu får de vara nog!
Ohh My Gosh That's The Fuckin' Shit men KOM IHÅG åk skidor på vintern för då är de alltid vitt !"

Den ovan läste jag på någons sida här på fr. (Lee_Unit)

****ATTENTION ADULT ONLY 18 YEARS****

Gud som haver flickor kär, se so stygga pojkar är. Var man än i sängen vänder är dom där med sina händer. När dom dina trosor tar, har du ingen oskuld kvar.

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
hellbergarn sa:
"Som killar hoppar och far, snart finns de väl inga killar med skidor kvar!?
Kör över sånnadär "små gupp" och ibland tillochmed i grupp. Hur ska detta gå!? Har dem så svårt att förstå, att man inte får glida på räcken för då kan man knäcka sitt bäcken(ben) och när man sen blir gammal och klen kan man inte ens stå på sina egna ben! Det kallas att jibba och på hjälmen sitter oftast en stor fet klibba, Jon Olsson wannabe everybody wants to be like he :S Spons och shit kan man inte denna sport bli kvitt!? Raila och Dö, utan att de finns nån snö, på sommaren dom snön vid ishallen hämtar och sedan som står där och bygger och flämtar. Och skidorna dom sen förstör när dom på långa järnräcken kör. Han drog 1440 och log, ne nu får de vara nog!
Ohh My Gosh That's The Fuckin' Shit men KOM IHÅG åk skidor på vintern för då är de alltid vitt !"

Den ovan läste jag på någons sida här på fr.
Lee_Unit som skrivit den.. jävligt bra förövrigt

Årets Citat! - fyll på!
"Ingen kommer ihåg en fegis"

"Go big or go home"

"Pain is temporary, Glory is Forever"

Några gansk sköna sitat man fått höra i backen som motivation till å prova nya grejjer

Årets Citat! - fyll på!
Ah dom där är sköna jeppe :)

Senast redigerad av en moderator:
Årets Citat! - fyll på!
"han kan fortfarande inte komma på vad han gjort för fel"
var fett roligt, dock kommer ingen av er fatta det eftersom ni inte var med och jag orkar inte förklara :O

Årets Citat! - fyll på!
OScratchO sa:
att inte skryta om pengar är bara en ursäkt för att inte vara rik xD
Om du försöker citera "FFL - En genväg till framgång"
så är du ute och cyklar medan jag är ute och sladdar med Bencen (höhö för oss som fattar).

Att inte skryta om pengar är en ursäkt för att vara fattig!

Årets Citat! - fyll på!
FGustav sa:
OScratchO sa:
så är du ute och cyklar medan jag är ute och sladdar med Bencen (höhö för oss som fattar).

hoho, FFL ftw ;P

Är det någonting du saknar i livet just nu:
Aaaa, en 360 modena... Ferarri... Svart !

Årets Citat! - fyll på!
Ola Melin :

Okej, vi tar det en gång för alla:

Anledningen till att OT-tråden låstes var för att den bröt mot ett par olika regler men framförallt efter spam av Ewaxs. (cirka 100 stycken inlägg med texten "tja").

Senast ändrad:
Årets Citat! - fyll på!
brorkanin sa:
Av: EricNorrlander 2007-03-19 13:53
Pappa tycker man inte ska va så getto
Hitta en egen stil säjer han
Jag e ganska blyg i backen
Jorde nästan 360 i lördas, tippa över i landningen.
Hur gammal e du ?

//härlig kille tycker jag!! :)
Btw gryyyyyyyyyyyyym!

Årets Citat! - fyll på!
The_moose sa:
FGustav sa:
OScratchO sa:

hoho, FFL ftw ;P

Är det någonting du saknar i livet just nu:
Aaaa, en 360 modena... Ferarri... Svart !
vi har dyra kläder, pappa betalar, hus i fyra städer, pappa betalar,

Årets Citat! - fyll på!
KruxeliduX sa:
Deespin sa:
"han kan fortfarande inte komma på vad han gjort för fel"
var fett roligt, dock kommer ingen av er fatta det eftersom ni inte var med och jag orkar inte förklara :O
hahaah ohoj.. hahahahaha :D:D:D
HAHehahaeheh Fett roligt tyckte jag också då det skedde.

OBS! Jag fattar att du var ironisk när du skrattade...

glömde kanske säga att det var en snubbe som sa "han kan fortfarande inte komma på vad han gjort för fel"

Tillbaka
Topp