Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha! tror bara vi nördar fattar det roliga ^^, btw, är real 1337 på cs!lahhTi sa:Satt å nördade för ett bra tag sen... när vi då lirade mapen de_train vinns de juh ställen som heter high och low... i panik när T stormade in lilla skrek en kille "dom kommer lie hoe" hahahah tror aldrig jag skrattat så mkt som jag gjorde! =D=D
så fucking bra !!!!!!!!:Dhellbergarn sa:A good friend will come visit you at hospital, but a
true friend will be laying next to you saying,
\\\"That was fucking awesome!\\\"
japps, och det är så santswed sa:så fucking bra !!!!!!!!:Dhellbergarn sa:A good friend will come visit you at hospital, but a
fan vad sant...det är riktig vänskap :Phellbergarn sa:A good friend will come visit you at hospital, but a
cs ownarhellbergarn sa:haha! tror bara vi nördar fattar det roliga ^^, btw, är real 1337 på cs!lahhTi sa:Satt å nördade för ett bra tag sen... när vi då lirade mapen de_train vinns de juh ställen som heter high och low... i panik när T stormade in lilla skrek en kille "dom kommer lie hoe" hahahah tror aldrig jag skrattat så mkt som jag gjorde! =D=D
Den e bäst!krrilleeee sa:"om man inte ska äta djur varför är dom då gjorda av kött?"
haha, den va niceHannesK sa:"Det gick ju bra i början av backen"
Aijt
Lee_Unit som skrivit den.. jävligt bra förövrigthellbergarn sa:"Som killar hoppar och far, snart finns de väl inga killar med skidor kvar!?
Kör över sånnadär "små gupp" och ibland tillochmed i grupp. Hur ska detta gå!? Har dem så svårt att förstå, att man inte får glida på räcken för då kan man knäcka sitt bäcken(ben) och när man sen blir gammal och klen kan man inte ens stå på sina egna ben! Det kallas att jibba och på hjälmen sitter oftast en stor fet klibba, Jon Olsson wannabe everybody wants to be like he :S Spons och shit kan man inte denna sport bli kvitt!? Raila och Dö, utan att de finns nån snö, på sommaren dom snön vid ishallen hämtar och sedan som står där och bygger och flämtar. Och skidorna dom sen förstör när dom på långa järnräcken kör. Han drog 1440 och log, ne nu får de vara nog!
Ohh My Gosh That's The Fuckin' Shit men KOM IHÅG åk skidor på vintern för då är de alltid vitt !"
Den ovan läste jag på någons sida här på fr.
Haha man märker att sverige är för avlångt.handtag sa:En skånsk i Sälen, satt i liften vid tandådalen och tittade bort mot Hundfjället då säger dom;
-Det där måste ju vara Åre, Erik är det inte Åre?
-Jo man känner igen det på den stora backen i mitten.
Tänkte säga något men...
Om du försöker citera "FFL - En genväg till framgång"OScratchO sa:att inte skryta om pengar är bara en ursäkt för att inte vara rik xD
hoho, FFL ftw ;PFGustav sa:Om du försöker citera "FFL - En genväg till framgång"OScratchO sa:att inte skryta om pengar är bara en ursäkt för att inte vara rik xD
så är du ute och cyklar medan jag är ute och sladdar med Bencen (höhö för oss som fattar).
Att inte skryta om pengar är en ursäkt för att vara fattig!
Btw är det Glory Lasts Forever. Fast eftersom det är citat såjeppenator sa:"Pain is temporary, Glory is Forever"
hahaah ohoj.. hahahahaha :D:D:DDeespin sa:"han kan fortfarande inte komma på vad han gjort för fel"
var fett roligt, dock kommer ingen av er fatta det eftersom ni inte var med och jag orkar inte förklara :O
Btw gryyyyyyyyyyyyym!brorkanin sa:Av: EricNorrlander 2007-03-19 13:53
Pappa tycker man inte ska va så getto
Hitta en egen stil säjer han
Jag e ganska blyg i backen
Jorde nästan 360 i lördas, tippa över i landningen.
Hur gammal e du ?
//härlig kille tycker jag!!![]()
vi har dyra kläder, pappa betalar, hus i fyra städer, pappa betalar,The_moose sa:hoho, FFL ftw ;PFGustav sa:Om du försöker citera "FFL - En genväg till framgång"OScratchO sa:att inte skryta om pengar är bara en ursäkt för att inte vara rik xD
så är du ute och cyklar medan jag är ute och sladdar med Bencen (höhö för oss som fattar).
Att inte skryta om pengar är en ursäkt för att vara fattig!
Är det någonting du saknar i livet just nu:
Aaaa, en 360 modena... Ferarri... Svart !
HAHehahaeheh Fett roligt tyckte jag också då det skedde.KruxeliduX sa:hahaah ohoj.. hahahahaha :D:D:DDeespin sa:"han kan fortfarande inte komma på vad han gjort för fel"
var fett roligt, dock kommer ingen av er fatta det eftersom ni inte var med och jag orkar inte förklara :O
Du har inte otur när du tänker, du är bara dum...Dave sa:"Han är inte dum, han har bara otur när han tänker."
Haha. Deespin.. vilken sköningDeespin sa:Du har inte otur när du tänker, du är bara dum...Dave sa:"Han är inte dum, han har bara otur när han tänker."
Edit: nu var jag dum![]()