patriknorling
Ny medlem
Årets hjälm mode?
är det nån som vet om dom kommer komma nåra nya modeller på giro encore eller var man kan beställa dom nånstans för överallt där jag kollar e dom ju typ slut
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det beror faktiskt på...Huggybear sa:öhhh.... nej?sears sa:Nått som skulle va sjukt tufft är och köra med crosshjälm:P
Bern lätt, grymt feta:Djeppenator sa:de är bern baker som gäller...
eller typ giro encore
Indeed :D Har aldrig gillat Giro BL hellersimont sa:bad leuitnant har alltid varit ful.
sweet trooper halfcut är en jävligt fin hjälm, men jag kör på en svart jofa g5.5 svart. svensk stil och kvalitet.
hehe smith holt är antagligen en av de billigaste hjälmar du kan få om du jämför med typ sweethjälmar för tvåtusen. ja ska iaf köpa holten med myror på. sjukt cleant med myrorE_Rockner sa:jag skulle ha köpt en smith holt om jag hade råd
K2 inte sweetDeespin sa:Sweet, tack så mycket!Rastavibrationer sa:skistore.seDeespin sa:blev riktigt sugen på en sån nu, men är det inga öronmuffar?
edit: verkar som att dom visst har det
edit2: Vet nån var man kan köpa den hjälmen i sverige/beställa från svensk internetbutik?
Där satt denrudil sa:K2 inte sweetDeespin sa:Sweet, tack så mycket!Rastavibrationer sa:skistore.se
ser ut som du har fett stort huvud, men det är ju bara skönt..halfleif sa:http://i23.tinypic.com/302b5ug.jpg
vet ej om den är mode men ska nog åka med den här i år. en vanlig hj'lm med en stor rastamössa ditsatt.
aaa, håller med jeppe.. lite nya andra färger, men sjuukt snygga hjälmar!Simon_Ahlen sa:mm kan hålla med om det den vinröda var fan skitsnygg juejeppenator sa:FUUCK! sweet trooper HC är ju galna! snyggt me lite nya färger
http://www.sweet.no/helmets_trooper_hc_le.htm
för alla som vill se
den vinröda va snygg som fan![]()
Jo det står att man får med öronmuffar.Deespin sa:blev riktigt sugen på en sån nu, men är det inga öronmuffar?o_Lundgren sa:
edit: verkar som att dom visst har det
edit2: Vet nån var man kan köpa den hjälmen i sverige/beställa från svensk internetbutik?
Har funderat på den där hjälmen! Finns dom bara i USA?jeppenator sa:de är bern baker som gäller...
eller typ giro encore
kanske lite tungt med cross hjälm så känns min iallafall men det var typ ett års sensears sa:förra året känndes det som att Giro Bad Leuitnant var en väldigt populär hjälm förra säsongen (06/07)
så jag undrar va kommer ni köra med för hjälm i år?
Nått som skulle va sjukt tufft är och köra med crosshjälm:P