Årets hjälm mode?

Årets hjälm mode?
är det nån som vet om dom kommer komma nåra nya modeller på giro encore eller var man kan beställa dom nånstans för överallt där jag kollar e dom ju typ slut

Årets hjälm mode?
Crosshjälm skulle nog bara se fånigt ut, om det inte sitter på seth eller någon riktig extremer ;)

Årets hjälm mode?
efter som alla vill ha neon gröna kläder hela tiden så antar jag att de kommer bli kastruller man ska ha på huvvet..hm, Wannabe Doktor kosmos är vad ni är, fyfan för er! han är min!

närå men ja säger som Alex sverin högst upp, bara för att han har så nice efternamn;)

Årets hjälm mode?
det är mössa som gäller iår! riktiga män kör utan huvud....eller va det hjälm??. haha dude wathever!

ja e gulli...

Årets hjälm mode?
Jag ska nog beställa en K2 rant hjälm ja:) och köpa nå nya/beggade anon/gragon googlar så skriv vad ni har för några om ni säljer:)

Årets hjälm mode?
302b5ug.jpg

vet ej om den är mode men ska nog åka med den här i år. en vanlig hj'lm med en stor rastamössa ditsatt.

Årets hjälm mode?
Årets hjälm mode?
sears sa:
förra året känndes det som att Giro Bad Leuitnant var en väldigt populär hjälm förra säsongen (06/07)

så jag undrar va kommer ni köra med för hjälm i år?

Nått som skulle va sjukt tufft är och köra med crosshjälm:P
kanske lite tungt med cross hjälm så känns min iallafall men det var typ ett års sen

Snödjup

Tillbaka
Topp