DZettervall
Ny medlem
Årets hjälm mode?
ja kör jofa
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är denliam sa:någon som vet hur det ligger till med bern baker hjälmen angående försäkring osv.. läste någonstans att den klassades som hardcap och därför täckte inte försäkringar om man skulle råka ut för något...
thanks!
thanks man! bra att veta, tycker också den är ruggigt snygg o var inne på den ett tag, men nu bilr det annat, hahajeppenator sa:precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är denliam sa:någon som vet hur det ligger till med bern baker hjälmen angående försäkring osv.. läste någonstans att den klassades som hardcap och därför täckte inte försäkringar om man skulle råka ut för något...
thanks!
jag har hört att den inte är godkänd för att den inte har några riktiga öronskyddliam sa:thanks man! bra att veta, tycker också den är ruggigt snygg o var inne på den ett tag, men nu bilr det annat, hahajeppenator sa:precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är denliam sa:någon som vet hur det ligger till med bern baker hjälmen angående försäkring osv.. läste någonstans att den klassades som hardcap och därför täckte inte försäkringar om man skulle råka ut för något...
thanks!
peace!
ASSÅ den ska jag ha!simon_l sa:http://web.ukonline.co.uk/bingo275/st_fx_r.JPG
tror jag kommer bli rätt populär då..
samma här red hi.fi lättFilleee sa:red hifi vit! fett clean!
håller med har en sådan!!!!!!!!elfwen sa:smith holt är dope!
dom har tydligen skaffat licens för den nu så den räknas som en hjälm från i år. alltså dom som säljs i affär i år, inte dom man köpt förra året.Jeppe-med-staven sa:jag har hört att den inte är godkänd för att den inte har några riktiga öronskyddliam sa:thanks man! bra att veta, tycker också den är ruggigt snygg o var inne på den ett tag, men nu bilr det annat, hahajeppenator sa:precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är den
peace!