Årets hjälm mode?

Årets hjälm mode?
någon som vet hur det ligger till med bern baker hjälmen angående försäkring osv.. läste någonstans att den klassades som hardcap och därför täckte inte försäkringar om man skulle råka ut för något...

thanks!

Årets hjälm mode?
liam sa:
någon som vet hur det ligger till med bern baker hjälmen angående försäkring osv.. läste någonstans att den klassades som hardcap och därför täckte inte försäkringar om man skulle råka ut för något...

thanks!
precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är den

Årets hjälm mode?
jeppenator sa:
liam sa:

thanks!
precis så är de.. att ha en hardhat räknas väl ungefär som att åka i mössa.. inge vidare hjälm.. men snygg är den
thanks man! bra att veta, tycker också den är ruggigt snygg o var inne på den ett tag, men nu bilr det annat, haha

peace!

Årets hjälm mode?
liam sa:
jeppenator sa:
liam sa:

thanks!
thanks man! bra att veta, tycker också den är ruggigt snygg o var inne på den ett tag, men nu bilr det annat, haha

peace!
jag har hört att den inte är godkänd för att den inte har några riktiga öronskydd

Årets hjälm mode?
Årets hjälm, Kask Sickbird Helmet. Riktigt clean.

1509.jpg

Årets hjälm mode?
har ståt å klæmt på lite olika sweet hjælmar nu i veckan och kan sæga att dom ær jævligt læckra..!! bra mycket snyggare æn i på bild!!
sjukt skøn passform med...
så om man har stor plånbok ære nått att rekomendera!!

Årets hjälm mode?
Fan va najss jag köpte en Bern baker förra året så jag behöver inte köpa nya:) dem funkar väldigt bra för mig om ni vill köpa en.....

Årets hjälm mode?
Jeppe-med-staven sa:
liam sa:
jeppenator sa:

peace!
jag har hört att den inte är godkänd för att den inte har några riktiga öronskydd
dom har tydligen skaffat licens för den nu så den räknas som en hjälm från i år. alltså dom som säljs i affär i år, inte dom man köpt förra året.

Snödjup

Tillbaka
Topp