Årets högtid är snart kommen!

Leder

Medlem
Ja då var det bara ett par ynka dagar innan årets skid händelse drar igång. Festen jag talar om är naturligtvis Hahnenkammenrännen. Aldrig samlas så många håriga brantåkare på en och samma platts för att göra upp om den mest prisige och ärofyllda seger inom brantåkar kretsar. Vill bara påminna alla er att plocka fram era Lederhosen, Obstlern och surkålen för på fredag smäller det! Och vem vinner, jag lägger mina sista slantar på Stephan Eberharter.

Ghedina vore ju kul, inte minst för hans charmiga engelska i segerintervjun. Svarta hästen i sammananget är dock Didier Cuche, inte att jag är så glad i Schweizare annars, men Didi är ju en rent cool grabb.
Vifåvelse.
Fredag? måste komma ihåg å programera maschineriet!
/A

Hallo leder hoppsan du har blandat i hop datumen.
Fretag 18/1 Super G. Samstag 19/1 12.00 störtlopp.
Håller med dig om vem som vinner.

Hälsning Bivak

Jo. kl. 15.30 både på fredag o lördag sänder eurosport. Det blir lagomt o komma hem till efter jobbet.
::R

Det var ett jevvla tjöt om Eberharter så jag sätter min Fez på Fritz Strobl - så det blir nån debatt här. Eller är han skadad, petad eller möjligtvis inspärrad hos snuten?

skall vi nödvändigtvis dra in långa stelbenta störtloppsrävar så kan man ju hålla en backup på Werner Franz åxå..
Likt Fritz har han ju faktiskt på senare år fått en teknik som tillnärmelsevis liknar resten av WC-grabbarnas

...Marcello Varallo (har alltid gillat namnet)...nä

Ghedina tar det. Basta! Såg ju helgjutet ut som en sån redan i Val G.

"Stefan Eberharter records fastest time in third training run for Friday"s Super G in Kitzbuhel, Austria"
snyggt jobbat Stefan!

Nu när Strobl är borta ur bilden är det väl bara
till att hålla stenhårt på Eberharter.....

Austria"s Joseph Strobl will not take part in the forthcoming Olympic Games. Strobl suffered a severe knee injury while training on the Kitzbuhel Downhill. According to the first diagnosis, Strobl tore his lef knee ligaments. He will not be able to finish the 2001-2002 season.

ajaj

Man får nog lägga in en brasklapp på att Tommy Moe kommer flygande över startkuren i "position de toilette" o kör skägget av rubbet.

Kanske inte troligt, men man vet ju aldrig.

/ Hawk

Hawken har en poäng där med amerika teorin, men det kan väl inte gå så långt att han skall lyckas skrälla i det största av de stora...

Tillbaka
Topp