Årets höjdpunkt är nära...

Rob86

Ny medlem
Årets höjdpunkt är nära...
Nu är det inte långt kvar... 19/1 sätter jag mig på UCPA bussen ner mot Val Thorens! Och eftersom att jag drar ner själv så hade det vartit nice att veta nån annan som skall ner! :)
hör gärna av er/dig...
Fan va man längtar nu!
 
Årets höjdpunkt är nära...
Gött då! En resa med UCPA gör dej aldrig besviken.
Vi åker V.8 till Serre, men jag kan nästan lova dej att du får en oförglömlig vecka även om du åker själv. Oftast riktigt skön blandning av folk på de resorna :)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp