Gjorde nästa samma sak, fsat på en Lincoln, det enda som hände var att en fjäder gick va och att jag fick förbannat ont i benet!mattiasjohansson sa:Gjorde b-flip o landade me båda knäna på stål kanten där skyddet hade glidit undan och ramla sedan ner på gräsmattan, va i mitten av augusti och kan fortfarande inte ha benet helt rakt..då hade ja så ont så ja hållde på o spy.
måste vara årets. var helt galet. trodde han dog eller något, han var knappt 5-10 cm från en cementpelare med huvet.aendrew sa:vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.
gjorde typ samma sak fast ja sydde 13 stygn..!mattiasjohansson sa:Gjorde b-flip o landade me båda knäna på stål kanten där skyddet hade glidit undan och ramla sedan ner på gräsmattan, va i mitten av augusti och kan fortfarande inte ha benet helt rakt..då hade ja så ont så ja hållde på o spy.
brukar låta så vaJho sa:http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=137160
det är oss mina kusiners kompisar
" Va va det ja sa!!" morsan eller?thom8 sa:bailade rätt hårt på en cork 7 som också finns med i slutet av denna film med det sköna knak-ljudet också![]()
haha, nej min syrra :PHjalle_S sa:" Va va det ja sa!!" morsan eller?thom8 sa:bailade rätt hårt på en cork 7 som också finns med i slutet av denna film med det sköna knak-ljudet också![]()
vem säger "oh jävlar"?thom8 sa:haha, nej min syrra :PHjalle_S sa:" Va va det ja sa!!" morsan eller?thom8 sa:bailade rätt hårt på en cork 7 som också finns med i slutet av denna film med det sköna knak-ljudet också![]()
det är min polare som säger det. Nisse_glad på freeride så du kan ju skriva till honom om det är något du undrar eller om du bara vill höra hans sexiga röst igenHjalle_S sa:vem säger "oh jävlar"?thom8 sa:haha, nej min syrra :PHjalle_S sa:" Va va det ja sa!!" morsan eller?
de e inte konstigt att du flyger av. fatta att man ska stå i mitten då landar du i mitten oxå!! de va de dummaste jag sett!TRolder sa:Här är en när jag gör en misslyckad sideflip landa typ på nacken på marken sen.. Ursäkta om kvalen är kass den är tagen med en digitalkamera.
http://media.putfile.com/krasch
haha skön kontrollXDTRolder sa:Här är en när jag gör en misslyckad sideflip landa typ på nacken på marken sen.. Ursäkta om kvalen är kass den är tagen med en digitalkamera.
http://media.putfile.com/krasch
Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!aendrew sa:vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.
Man gör sw cork och "vanlig" cork på två olika sätt .Blackriverpaint sa:Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!aendrew sa:vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.
explain....true sa:Man gör sw cork och "vanlig" cork på två olika sätt .Blackriverpaint sa:Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!aendrew sa:vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.
på sw cork kastar man sej med nosarna ( tårna ) uppåt mot kicken, på vanlig kastar man sej bakot så att tailarna kommer uppot mot kicken .. typBlackriverpaint sa:explain....true sa:Man gör sw cork och "vanlig" cork på två olika sätt .Blackriverpaint sa:Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!
skulle behöva en fullface xDsebbe_h sa:hmm. Har inte hoppat studsmatta sen jag krossade käken på en för lite mer än tre år sedan. (krossa käken igen sen när en innebandyklubba kom flygande.)
Tur att man har gratis tandvård till man e 21 ;P