Årets krash (studsmatta)

KELLNER

Ny medlem
Årets krash (studsmatta)
langa gärna årets krash på studsmatta av er om ni har nån eller berätta om det meen gärna film=)

Senast ändrad:
Årets krash (studsmatta)
nja.. bailade dubbel back å fuckade upp mitt knä.. sen provade jag dubbel front typ nån vecka senare.. landade på röven å slog näsan rätt ner i knäet.. inte skönt alls!!!!

Årets krash (studsmatta)
Gjorde b-flip o landade me båda knäna på stål kanten där skyddet hade glidit undan och ramla sedan ner på gräsmattan, va i mitten av augusti och kan fortfarande inte ha benet helt rakt..då hade ja så ont så ja hållde på o spy.

Senast ändrad:
Årets krash (studsmatta)
mattiasjohansson sa:
Gjorde b-flip o landade me båda knäna på stål kanten där skyddet hade glidit undan och ramla sedan ner på gräsmattan, va i mitten av augusti och kan fortfarande inte ha benet helt rakt..då hade ja så ont så ja hållde på o spy.
Gjorde nästa samma sak, fsat på en Lincoln, det enda som hände var att en fjäder gick va och att jag fick förbannat ont i benet!

Årets krash (studsmatta)
vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.

Årets krash (studsmatta)
jag försökte göra bio 720 och första gången landade jag i en buske, andra med och den tredje klarade jag rotationen men sdusade baklänges in i samma buske...:P

Årets krash (studsmatta)
aendrew sa:
vi fjånga varann och nåt gick fel när jag skulle göra sw cork 5 o jag flög åt helvete. landade med mestadelen av kroppen utanför mattan, o studsa ner på marken. slog huvet i nån trägrej. men fick inte ont nånstans typ, vart ba chockad. har typ inte hoppat sen dess.
måste vara årets. var helt galet. trodde han dog eller något, han var knappt 5-10 cm från en cementpelare med huvet.

Årets krash (studsmatta)
mattiasjohansson sa:
gjorde typ samma sak fast ja sydde 13 stygn..!

Årets krash (studsmatta)
trog på en " fet " double rodeo 1080 i vintras ;b slutade med att jag flög en bit utanför mattan .. men givetvis så landade jag på fötterna ;P

PrangstaLove <3

Årets krash (studsmatta)
Senast ändrad:
Årets krash (studsmatta)
hmm. Har inte hoppat studsmatta sen jag krossade käken på en för lite mer än tre år sedan. (krossa käken igen sen när en innebandyklubba kom flygande.)

Tur att man har gratis tandvård till man e 21 ;P

Årets krash (studsmatta)
back-flip försök o landa på nackel oich slog smal bénat i kanten på mattan
=) du såg XD

Årets krash (studsmatta)
aendrew sa:
Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!

Årets krash (studsmatta)
kan folk fatta att man skall landa i mitten av mattan det är inte ens svårt hoppa upp sen gör tricket inte börja dampa direkt och slänga sig åt sida.

sen så myttar hälften här inne som inte har film på det så nu är det min tur

ne jag skulle dra 4 backflips på en matta som är 80*80 cm men jag kom runt mer så jag kom runt 5 1/2 volt och landade med huvudet utanför mattan på en ved klabbe men det kändes knappt

Årets krash (studsmatta)
Blackriverpaint sa:
aendrew sa:
Jag må vara gammal och dum men hur i helvete kör man switch på en studsmatta? Flyger av mattan bakåt ifrån det hållet man började? Förklara tack!
Man gör sw cork och "vanlig" cork på två olika sätt .

Årets krash (studsmatta)
true sa:
Blackriverpaint sa:
aendrew sa:
explain....

Årets krash (studsmatta)
hahaha min kompis Jonas skulle typ testa Bio 9 men då gjorde han nått fel så han landade med ryggen på stålkanten :P

Årets krash (studsmatta)
tästade doubleback hoppade lite långt bakåt slog i fötterna utanför mattan så ena foten är helt sne nu!

Årets krash (studsmatta)
Blackriverpaint sa:
true sa:
Blackriverpaint sa:
explain....
på sw cork kastar man sej med nosarna ( tårna ) uppåt mot kicken, på vanlig kastar man sej bakot så att tailarna kommer uppot mot kicken .. typ

Årets krash (studsmatta)
jag hoppade på min kompis matta som det inte finns någon skydd på och drog rodeo nånting och så landade jag med ena benet ner mellan 2 fjädrar och blev hängandes när i 2 minuter tills min kompis fick upp mig. det ända som hände var att jag fick hela benet till ett stort sår för jag revmig och klämde mig på fjädrarna

Årets krash (studsmatta)
sebbe_h sa:
hmm. Har inte hoppat studsmatta sen jag krossade käken på en för lite mer än tre år sedan. (krossa käken igen sen när en innebandyklubba kom flygande.)

Tur att man har gratis tandvård till man e 21 ;P
skulle behöva en fullface xD

Årets krash (studsmatta)
jag gjorde en ganske pinsam bail hos min kompis en gång ,jag skulle göra 1 och en fjärdedels bakåtvolt,så att man landar på ryggen men jag hoppde för långt ut på kanten så jag förstod innan jag hade landat att det inte skulle gå bra.. jag landade med bakskallen på studdsmatte ramen + det var tunna kantskydd. jag blev ganska groggy ,kompisarna blev nog lite chockade men jag la mer ner och chillade ett tag sen blev det bättre ,men mindes inte vad jag hade gjort. hade fotbollsträning ett tag efter men det gick inte så himla bra..

Årets krash (studsmatta)
en gång skulle ja gsätta bakåtvolt från taket hoppade ner på mattan bakåtvolt fick den sne och flög utanför studsmattan typ 5 meter bort landade på huvude det gorde (ont)
men jag är juuu som jag är

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp