arg jibbmuffe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jibbmuffe

Medlem
arg jibbmuffe
Hej e jag ensam med att tycka att alla som har hand om sidan är för kåta på att låsa alla våra forum och trådar. NU har DOM t om låst den heliga OT-Tråden suck. Big Air skrev t om i början att man skulle få skriva lite vad man kände för och det godkände dom. Men när det väl kommer till kritan så backar dom ur, det e lite synd tycker jag!!!!!!!!

arg jibbmuffe
ja men hur kul e de med massa spam.. dom gjorde rätt i att låsa där tycker ja

arg jibbmuffe
har dom låst OT???!!!! fusjutton. freerides bästa tråd igenom tiderna. detta måste kollas!
edit: det var ewasx och el_poppo som spamade den, dem skrev hej och tja i typ 50 medelanden! ska på er!

Senast ändrad:
arg jibbmuffe
Hej Jibbmuffe!
Tråkigt att du tycker att vi låser för mycket. Indirekt så kan man säga att det är ni som låser trådarna, genom att strunta i forumreglerna. Tex: Sökfunktionen är briljant. Istället för att posta en ny tråd så gör istället en sökning och se om din fråga varit uppe tidigare.

Nu till "den heliga OT-tråden"
Du skriver att BigAir skrev i början att man skulle få skriva lite vad man kände för, vilket är delvis rätt. Så länge det följer forumreglerna. Eller BigAirs ord står över dem? Inte mig veterligt. Spam är helt enkelt inte okej och låsningen är nog rätt befogad om du tänker efter?

Har du några synpunkter eller klagomål om låsningen av OT-tråden så skicka ett mail så ska jag besvara dina frågor.

mvh,
Ola den förskräcklige

arg jibbmuffe
OlaMelin sa:
Hej Jibbmuffe!
Tråkigt att du tycker att vi låser för mycket. Indirekt så kan man säga att det är ni som låser trådarna, genom att strunta i forumreglerna. Tex: Sökfunktionen är briljant. Istället för att posta en ny tråd så gör istället en sökning och se om din fråga varit uppe tidigare.

Nu till "den heliga OT-tråden"
Du skriver att BigAir skrev i början att man skulle få skriva lite vad man kände för, vilket är delvis rätt. Så länge det följer forumreglerna. Eller BigAirs ord står över dem? Inte mig veterligt. Spam är helt enkelt inte okej och låsningen är nog rätt befogad om du tänker efter?

Har du några synpunkter eller klagomål om låsningen av OT-tråden så skicka ett mail så ska jag besvara dina frågor.

mvh,
Ola den förskräcklige
nej den bara för att bigair är ett freeridehelgon så står inte hans ord över forumreglerna!! men bara för att folk som typ ewasx tycker det är kul att spama den så är det dåligt att ni låser den helt. varför inte bara ta bort alla inlägg i den(om det nu går på ett enkelt sätt)
och starta om på nytt?

arg jibbmuffe
men lol blev big air bannad för att han skrev ot-tråden och NEJ det e inte spam det var vad han ville skriva

arg jibbmuffe
Det är väl inte så undereligt då vår gode FR medlem Ewasx lobbar iväg inlägg på en hel sida och skriver "tja", hur jä*la smart är det?

Helt rätt att låsa tråden tills vidare.

arg jibbmuffe
jibbmuffe sa:
men lol blev big air bannad för att han skrev ot-tråden och NEJ det e inte spam det var vad han ville skriva
nej nej, det var inte för OT-tråden det var om någonting annat. Typ att han delade ut "fejk spons". Jag kan ha fel men har för mig att det var så.

arg jibbmuffe
jibbmuffe sa:
OKej han blev inte bannad för nånting han skrev i ot.

Sen tycker jag inte heller att man ska låsa ot tråden utan man ska ta bort tex ewasx för spaming i forumet...

arg jibbmuffe
visst är jibbmuffe ewasx?
bara att pojken har två datorer som han kutar imellan :)

arg jibbmuffe
läs OT-trådens första sidor och jämför med de sissta..
den blev sjukt trashig på slutet, bra låsning

Senast ändrad:
arg jibbmuffe
marer sa:
läs OT-trådens första sidor och jämför med de sissta..
den blev sjukt trashig på slutet, bra låsning
Wörd!

Eller så finns alternativet att ta bort sådana spamare som ewasx, för hans mål med att skriva många inlägg i ot var att vara först på varje sida...

arg jibbmuffe
Helt rätt att tråden låses! Alldels för mycket spam på FR nu för tiden... Hälften av trådarna har varit uppe minst 2 ggr innan. Håller dock med att Eswax förtjänar en varning/banning.

Varför över huvudtaget ha en OT-tråd? Byt msn med varandra pojkar, typ ändå 20 medlemmar som är aktiva i OT-tråden. Känns onödigt att seriösare inlägg försvinner i mängden av skit...

arg jibbmuffe
men det var helt annan klass på OT tråden från början, med meningsfulla omeningsfulla inlägg.. hehe ,det var bara på slutet den vart risig.
så ot-tråden borde få vara kvar men att man försöker hålla en högre klass på den.. sjukt rolig tråd enligt migsjälv

arg jibbmuffe
marer sa:
men det var helt annan klass på OT tråden från början, med meningsfulla omeningsfulla inlägg.. hehe ,det var bara på slutet den vart risig.
så ot-tråden borde få vara kvar men att man försöker hålla en högre klass på den.. sjukt rolig tråd enligt migsjälv
Wörd... marer du e en riktig förståndig kille du! ;)

arg jibbmuffe
jibbmuffe det där e emot reglerna också. att uppa..

arg jibbmuffe
Ge ewasx en varning och deleta spam mailen och lås upp ot tråden. det låser som den smartaste lösningen. OT tråden är helt klart den bästa tråden på freeride!

arg jibbmuffe
Man borde varna folk som dig också jibbmuffe! Sluta spamma med dina egna jävla inlägg, om folk tycker tråden är intressant så svarar dom...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp