Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag är nybörjare sa jagvictorvictor sa:Beror ju helt på hur du åker..
Man måste ju börja med bra utrustning,,Simonski sa:rätt mycket pengar att slänga ut om man är nybörjare?
true i en punkt.David-Antolak sa:Man måste ju börja med bra utrustning,,Simonski sa:rätt mycket pengar att slänga ut om man är nybörjare?
nej det är ju klart men om båda är lika bra(?) så ska man välja den billigaste?Simonski sa:true i en punkt.David-Antolak sa:Man måste ju börja med bra utrustning,,Simonski sa:rätt mycket pengar att slänga ut om man är nybörjare?
men det är inte så att en bra skida gör dig automatiskt bra på att åka också.
men som F-G säger. båda är bra skidor
Man måste börja med utrustning som passar. Och är man nybörjare kanske man ska satsa på någon nybörjar skida? Jag vet inte. Kör det du vill man vänjer sig ganska snabbt. Jag är inte vidare bra så menar inte att man måste vara bra för att ha dom värre skidorna men.David-Antolak sa:Man måste ju börja med bra utrustning,,Simonski sa:rätt mycket pengar att slänga ut om man är nybörjare?
välj dom billigaste båda skidorna är lätt åktaDavid-Antolak sa:nej det är ju klart men om båda är lika bra(?) så ska man välja den billigaste?Simonski sa:true i en punkt.David-Antolak sa:Man måste ju börja med bra utrustning,,
men det är inte så att en bra skida gör dig automatiskt bra på att åka också.
men som F-G säger. båda är bra skidor
Jag syftade inte på vilken nivå du ligger på utan mer på hur och vart du åker/vill åka. Park, pist, rails, pipe, bc, puder eller kanske dom riktigt stora hoppen? Blir liksom lite lättare att rekommendera en skida då.David-Antolak sa:jag är nybörjare sa jagvictorvictor sa:Beror ju helt på hur du åker..
Dock lättare att åka på en flexigare om man är nybörjare...gurkaz sa:men om du ä nybörjare så kan ju ar6 vara bättre för de är ju lite mer allround
aa kanske de kanskeGurra sa:Dock lättare att åka på en flexigare om man är nybörjare...gurkaz sa:men om du ä nybörjare så kan ju ar6 vara bättre för de är ju lite mer allround