martindahmartin
Ny medlem
Armada AR6
Har ett par armada ar6or, och de har några gånger gått sönder på sidan, och har två gånger lämnat in dem där jag köpte dem pga det. Nu senast for jag för att kolla hur det gick med dem eftersom jag inte hört av affären på länge. De svarade att de skickats in till Armada eftersom de tyckte skidan såg så pass sönderkörd ut, så där ska armada nu kolla om de anser att jag kört för hårt, eller om det varit fel på skidan. Enligt mig har jag inte kört så hårt, har kört likadant ett och ett halvt år med ett par K2 silencer till exempel, och de har inte haft det problemet någon gång.
Skummade genom recensionerna på den här på freeride, och den enda som klagat på det misstänker jag är han som jobbar på butiken jag lämnat in dem.
Så nu undrar jag, är AR6an klen, och har någon haft samma problem som mig, eller är det ren och skär otur och jag har fått ett dålig exemplar? Och om någon haft det, hur har ni fixat det, har ni på något sätt förstärkt sidan?
Kan lägga till att repan inte var en liten repa, utan den gick in till trät och var kanske 10-15 cm lång.
Skummade genom recensionerna på den här på freeride, och den enda som klagat på det misstänker jag är han som jobbar på butiken jag lämnat in dem.
Så nu undrar jag, är AR6an klen, och har någon haft samma problem som mig, eller är det ren och skär otur och jag har fått ett dålig exemplar? Och om någon haft det, hur har ni fixat det, har ni på något sätt förstärkt sidan?
Kan lägga till att repan inte var en liten repa, utan den gick in till trät och var kanske 10-15 cm lång.
Senast ändrad: