Armada T-hall Mittmonterat ?

jonthee

Ny medlem
Tja just nu har jag ett par Armada t-hall 2010, backmonterat och jag undra blir det bättre sväng egenskaper eller för dom e ju hel symetriska också så blir dom mycket bättre i parken, men spelar det stor roll skulle? vara tacksam för svara ! Jag kör cirkar %50 pist 30 % park 20 % offpist !

Är de helsymetriska ska de inte monteras någon annan stans än på mitten. Det är ju det de är gjorda för.

Är de helsymetriska så ska de va me!, alltså mittmonterade. Annars blir de ju inte symetriska?? Men de går ju alltid att montera längre bak men om du vill få ut de bästa egenskaperna av skidan så bör de vara mittmonterade, så är de bara!

Så om jag om monterar dom till mitten så påverkar inte skidan av att den har vart backmonterad förut?
Tror jag ska om montera till mitt åkte på en kompis k2 mitt monterat och kändes mycket mer stabila :)

Förlåt, men off topic nu då, stavning? svenska språket?
Är det bara jag som har svårt att förstå vad han menar?

Skidan är symetrisk, du kan bakmontera den (ingen tvingar dig att ha den mittmonterad?), men den är gjord för att vara mittmonterad. Om jag har förstått det hela rätt. Men vad vet jag, jag åker snowboard.

skidan är ju dock inte symmetrisk..
Förlåt, men off topic nu då, stavning? svenska språket?
Är det bara jag som har svårt att förstå vad han menar?

Skidan är symetrisk, du kan bakmontera den (ingen tvingar dig att ha den mittmonterad?), men den är gjord för att vara mittmonterad. Om jag har förstått det hela rätt. Men vad vet jag, jag åker snowboard.
E den symetrisk eller inte ? :O tack

En gång før alla...NEJ den ær INTE symmetrisk då måtten ær: 181cm 118/86/108...Mao så beter sig skidan INTE likadant om du åker fram som bakåt.

Då var det uppklarat :)

Tillbaka
Topp