Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bara jag som tyckte den verkade lite tråkig, helt regular, sjuka trix å så, men filmningen var lite tråkig, den enda filmen som sticker ut från andra skidfilmer tycker jag är Turbo, iaf. vad jag såg på trailern.
ser exakt ut som alla andra msp rullar!
börjar tröttna sjukt mycket...men
åkningen är ju världsklasss..
dock verkar turbo och reason 21314 gånger bättre
Igår 19:32 Av: Jesh
grymt bra, ord kan fan inte berskriva!
ska bli kul att se PK och TJ eftersom man inte har sett så mkt av dom i vinter
måste ha den!
med tanke på att mkt av de som filmas i i skidfilmer filmas i slutet av säsongen så tror jag inte att pk och tj kommer att vara en stor del av filmen då dom har varit skadade
"Det är förövrigt bara bland jibbarna (mest bc) som snowboardfilmerna ligger före, men där ligger dom långt före. Storbergsåkningen ligger dom långt efter på pga begränsningen av brädan."
Mjo sen att dom vet att ingen jävel är intresserad av snowboardstorbergsåkning.
haha, tänk att skidfilmer blir mindre och mindre lik en skidfilm som den brukade va:P den här och nästan alla förra årets är ju mer som dagböcker.. I like it a lot!
WOW! Första gången jag ryser av en trailer! Inte nog med det rös jag i hela 5 minuter långa trailern =O
Å så länge jag väntat på¨att Kaj Zackrisson kör brallorna av MSP! =D
Så bra, så bedårande, så känslosamt, är det bara jag som gråter? Vart är näsduken?
Men grymmast är Europes låt, tänk att ja va med i deras fanclub när ja va 8år. ;-)
Den här filmen kommer kunga sönder alla skidfilmer hittils. När man ser de här verkligen förstår man att dom är bäst i världen på de dom gör, man förstår de ganska hårt man är ingenting gämfört mot dom här de e juh helt sjuka grejor dom gör asså:S:S INSANE!!!!!!!!!