[Artikel] Efterlyses: Freeridebanderoller

nån liten mini gangster med baggy braller som ville vara lite kriminell och visa vad hade kunde ;) hahaha

Idag 20:43 Av: elina_lilliehook
Om jag inte minns fel har Lee Myhr här på freeride.se en sån där :O

Ursäkta? känner jag dej överhuvudtaget?

Idag 21:33 Av: Fuja-Tive
Hahaha :P Om jag hade snott en så hade jag inte direkt erkännt här... :P

det är nog inte det som är meningen heller, det är meningen att man ska kontakta freeride om man sett dom.

bra att du svär jeppenator flaggorna kommer ju inte fortare fram för de

Altså om man snor en såndär så ligger man nog antagligen på samma iq nivå som han som snodde en såndär Paddan rundturs båt nere i göteborg, stort andvänings område för prylarna liksom.

men seriöst? varför tjafsar ni. det är väl klart alla vill ha en vägg i rummet som det står stort freeride på. om jag hade haft chansen hade jag lätt tagit en.

Freeride: ni ser ju att behovet av dessa flaggor finns. varför inte trycka upp och sälja?

Trist att vissa personer inte fattar att pengarna man måste lägga på att köpa nya banderoller istället hade kunnat läggas på betydligt roligare saker. Men så ser man inte heller längre än näsan räcker. Orkar inte ens predika om "mitt och ditt".

Löjligt att sno en.. Dock förstår jag om man vill ha en sån flagga, det skulle jag med vilja ha. Men hade isf försökt få tag på en genom att KÖPA den. Bra idé Skiller, vore fett najs! Tror många hade beställt sig en.

det är mycket pengar dom flaggorna kostar... synd att dom pengarna inte kan läggas på roligare grejjer så som Ola säger..

Freeride är en bra site med bra innehåll och duktiga medarbetare. Ta detta seriöst och lämna in flaggorna om ni har dem. Sabba inte för Freeride!

Bra Gratis annonssida, bra WebTV och bra artiklar. Det är en enkel grej att stötta istället för att sabotera.

elina lilliehook:
De pengarna hade kanske kunnat användas till mer servrar så du hade kunnat ladda upp fler foton och filmer, eller så hade man kanske använt pengarna till att skapa någon ny bra tjänst på freeride, eller kanske skapa en ny jibbskola med videoklipp, bara för att nämna några exempel...

Nej, syndarna skall rullas i tjära och fjädrar. Punkt slut.

Idag 12:41 Av: elina_lilliehook
Tror nog personen som har denna flagga är ruskigt rädd just nu för att moderatorcrewet med Hasse i spetsen ska komma och knacka dörr!

- Ja Hasse "Mute" är väldigt skräckinjagande:)

victorsallander: "Ja Hasse "Mute" är väldigt skräckinjagande:)"

Nej, men Hasse känner Chuck Norris.

Nuff said...

haha mkt underhållande :- )
Måste bara påpeka att mayhem inte direkt var igår. Chansen att flaggorna skulle komma tillbaka tror jag skulle öka om ni skrev detta några dagar efter festivalen och inte några månader.
btw. priset för 3 beachflaggor är under 3k så att jag tror inte pengarna för detta skulle kunna användas för någon ny server direkt.

Idag 09:47 Av: elina_lilliehook
Jag tror nog freeride.se hade varit och kommer vara exakt likadant varken med eller utan flaggorna!

Ge dig nu! Det är ju bara att inse att om flaggorna inte kommer fram så får man betala nya. Dessa pengar som istället hade kunnat gå till servrar, priser i medlemstävlingar och andra roliga grejer måste istället läggas på folk som inte inser mitt och ditt.

Hmm, finns det inte webbkameror vid alla liftar? eller jag kanske blandar ihop det med nån annanstans.

Gör nåt gott å LÄMNA TILLBAKA FLAGGORNA!
Den som har en banderoll kan skicka den till freeride. Ingen kommer att tycka att det är coolt om ni tar Freerides saker.

"haha, tänk er att liftkamerorna fångat en kille som åker lift upp med flaggan under armen..
men iallafall, en såndär beachflagga kostar 2 000kr typ.. kolla själv:
länk" Nja tror inte den kostar 2000kr .. då det va med 4 färgtryck och denna har bara 1 färg. samt att om dom köpte 5 så brukar det vara rabaterat... men säg iaf 1000kr styck!

haha måste säga att det är fett mycket kul läsning i denna tråd ;D
sure surt för freeride på flaggorna o banderoller men det är bara att hoppas att dom är på en bättre plats och gör bra reklam för freeride ^^

Först o främst är det väl lite trist att det försvinner grejer, men jag tvivlar starkt på att det är mer än ett myggbett för FR i ekonomisk förlust.

Omsättning: 1 771 000 enligt ratsit.

så dom dära 5000 blev genast en spott i havet

Tillbaka
Topp