[Artikel] Freerides prylnytt: Säsongens trender

Redaktionen

Aktiv medlem
Freerides prylnytt är den nya trendparametern för hela skidsverige. Det är här du kan se åt vilket håll dina favoritmärken drar i färg, form och funktion. Sätt en budget för vintern innan du börjar kolla in nyheterna bara!

Läs hela artikeln:

sweet.. mkt ffpist grejer och sånt bara ; ) men de kom ju tj jackan på slutet så ;)

"Skinnhandske med förböjda fingarar ger den där lilla extra känslan när du greppar staven, eller något annat"
Hahaha

Mjuk i flexen för att kunna vara hård i pipen. I pipen vill man helst ha en stenhård bräda :D

Jon Olsson Supreme från Kombi
Skinnhandske med förböjda fingarar ger den där LILLA EXTRA KÄNSLAN NÄR DU GREPPAR STAVEN, ELLER NÅGOT ANNAT.. Designen tillskrivs Jon Olsson.
Lite pervo stuff is going on hos Kombi!!

Har förstått att overaller är det tuffaste som finns nuförtiden. Beror det på att de som designar är så pass unga att de inte var med i förra overallvändan? Har svårt att tro att jag någonsin kommer ha på mig ett sådant helvetesplagg igen.

trodde inte att freeride höll på med porr. men jag hade tydligen fel. ofta man inte blev åkkåt nu! *dreglar ner hela tangentbordet*

Tillbaka
Topp