[Artikel] Sol igen över Mayhem

Redaktionen

Aktiv medlem
Tusentals MTB-frälsta vallfärdade till Mayhem Festival i Åre förra veckan för sessions, tävlingar och allmänt cykelhäng. Freerides Jesper Molin fanns på plats med kameran.

Läs hela artikeln:

Bra för Åres uteliggare att han fick ett nytt hem under Mayhem. Skönt som omväxling till shanty town under bron till Holiday...

Uttern brukar leva i vattendrag men helt plötsligt så låg han bara där i soffan med en öl i näven. Jag har rapporterat tilltaget till Mitt i naturen och dom kommer att undersöka om det vidare, i ett första press meddelande hänvisar men till "The Global Warming" som trolig orsak.

Mayhem07, galet event =)
Nice pics huh, ingen som vet hur det gick med 12-åringen? Har hört att han bröt ryggen, knäckte skallen? Ingen som vet?

Fräsha bilder, men trisst med bara bilder från slopestylen.
Alla som vart i Åre vet ju att det finns så mycket bättre åkning än bara kickar och boxar..

Vädret var INTE bra varje dag;) Med åremått mätt kanske det var bra. 3-4 dar var ok, ett tips är att bege sig till kabinberg om det är lutzen och smådugg nere vid flinbanan/parken
Roliga spår dock speciellt från kabinberg, härligt att mangla hojjen i 50 utför sprängsten mm. Hårt lufttryck rekas dock annars punka..

De där uttrarna e ett rackarns skadedjur. Någon borde skicka anticimex till Åre. Jag har hört att dom nu börjat invadera vissa lägenheter åxo.

Ja dessa Uttrar. Ryktet säger även att de bits iblan. Men skönt att han slipper vara uteliggare nu iaf :)

Du fick ingen bild på en kille med svart specialized big hit med monster T gaffel i svängen på flinbanan?

De va grymt kul där! och de finns inge dåligt väder när man cyklar, blir bara lite svårare men hur kuul som heelst!!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp