christian_L
Ny medlem
Asdf
Asdf
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha du fattar vad jag menar :D Är inte så insatt i det så tänkte bara kolla om det funkar att köra på ett burton ställ.simonl sa:näääääääääääää. helt omöjligt. det e olagligt.. tyvärr:/
Klart jag förstår att man kan använda det som skidåkare också, har fått intrycket bara att burton bara fokuserar sig på snowboard. Har dessutom hört att snowboard kläder kan skilja sig från skidkläder, vet dock inte vad det är som skiljer man aja.Jamm sa:varför skulle inte det gå ?
Aa* Och så passar dom inte på skidåkare.simonl sa:näääääääääääää. helt omöjligt. det e olagligt.. tyvärr:/
blizzy sa:Skidåkning är gay.. o burton är den totala motsatsen till gay.. så om du är skidåkare o vill konvertera bort din gayhet så köp burton.. men är du inte är av typen som tycker om killar före tjejer så får du vända dig till ett annat märke.. typ head eller oakley!
(oj, blev 90% av forumet upprörda nu? hjälp slå mig inte, hihi! skrev bara ett lika smart svar som smart fråga...)
HAHAHAHAHA!!!! freerides största ägning på väldigt länge! kunde inte sagt det bättre själv!Bo87 sa:https://www.freeride.se/img/member/normal/53949.jpg?s=27blizzy sa:Skidåkning är gay.. o burton är den totala motsatsen till gay.. så om du är skidåkare o vill konvertera bort din gayhet så köp burton.. men är du inte är av typen som tycker om killar före tjejer så får du vända dig till ett annat märke.. typ head eller oakley!
(oj, blev 90% av forumet upprörda nu? hjälp slå mig inte, hihi! skrev bara ett lika smart svar som smart fråga...)
eller Warp!, mr. burton-är-så-straight-att-jag-får-ståfräs