Åsikter om bräda Burton Blunt 2012

Tjenare! Jag har tidigare idag varit och snackat med en väldigt kunnande snubbe ute på en frilufts butik.
Jag beskrev att jag ville ha en rolig bräda som jag kan pumpa offpist men samt köra och leka med i parken osv.
Han tog fram brädan Burton Blunt 2012 modellen och jag kände på den och den känns som en vettig bräda, med tanke på att jag vill inte lägga allt för mycket pengar

Han gav mig en deal 4700 kr får jag brädan + att jag får valfria Burton bindningar.
Dom hade många i lager för tillfället så jag har även chans att kunna välja färg, längd och om jag vill ha en Wide eller inte, samt olika färger på bindningarna.

Tycker ni det låter som en bra affär? :cool:

"låter bra" sagt av en 12 åring som åker skidor? xD

Men som sagt, låter väl helt okay prismässigt om du får ett par cartel med men hur kändes styvheten i den ? Tyckte flex 3/10 lät mjukt :)

linder sa:

Men som sagt, låter väl helt okay prismässigt om du får ett par cartel med men hur kändes styvheten i den ? Tyckte flex 3/10 lät mjukt :)
precis, men tycker också det låter som en jävligt bra affär, för en amatör åkare ;)

Känns väldigt bra ändå vill ha en lite mjukare bräda då dom är lite enklare att leka med. Men han beskrev för mig att vanligtvis brukar brädorna med den mjukheten börja fladdra men denna hade dom nå stål vajrar innuti så den höll sig ändå.

linder sa:

Jag hade rätt va?

Tillbaka
Topp