assault och tactical jacket

Ugge

Ny medlem
har nu fått min oakley tactical jacket och assault pant men dom verkar vara olika gula färger? finns någon annan gul jacka/byxor? (förutom resistans)

haha ja har också tactical jackan de va verkligen en lite annorlunda gul färg -.- finns väl inge gula byxor som matchar den iallafall va ja vet så köp ny jacka iställe hehe

Heej jag vill oxå ha assault pantsen men hittar donm bara på junkyard å där finns dom bara i L. vilken storlek har du ? å vart hittade du dom ?

fred

Låter oroväckande då jag har en Gul Tactic jacket och tänkte köpa Assaultbyxorna.
Hur är det med Resistancebrallorna då?

Konstigt då det står att både Tactic-jacken och assault/resistancebyxorna är i Blazing Yellow.

Skulle uppskatta om någon kunde fixa bilder på jacka och byxor tillsammans!

Senast ändrad:
vadå? vad är de för skillnad på dom gula färgerna?
har för mig att ena är lite mörkare och den andra är typ neon gul?
'

blessup

Man tycker ju att "Blazing Yellow" borde vara "Blazing Yellow" på alla kläderna, alltså samma nyans av gul..

asså assault pantsen har ja tästat iaf å dom va snygga i färgen men håller med borde inte blazing va samme hihi. men säkert som megner säger.

men ja vill veta var ni köper assault pant "blazzing" ja vill ha xl.

plzplz

xl och xxl kommer att komma in på junkyard inom 1 vecka, har mailat lite med dom.. asså de är ju porrigt som fan ihop ändå men om man tittar i ljus så är dom samma färg fast olika matreal.. som resulterar i olika färger...

vilka har dumont i xgames? :S

Ugge sa:
xl och xxl kommer att komma in på junkyard inom 1 vecka, har mailat lite med dom.. asså de är ju porrigt som fan ihop ändå men om man tittar i ljus så är dom samma färg fast olika matreal.. som resulterar i olika färger...

vilka har dumont i xgames? :S
tror det är assault blazzing;)

fred

säker den jackan han har har bruna läderflärpar på spänner längst ner i armen och svarta dragkjedsfickor de har inte tactic jackan? :S

Hjälp någon? ;)

Ugge sa:
säker den jackan han har har bruna läderflärpar på spänner längst ner i armen och svarta dragkjedsfickor de har inte tactic jackan? :S

Hjälp någon? ;)
Hm okej konstigt.

Ja Oakley's hemsida är ju inte mycket till hjälp då inte ens alla färger finns där.

Hahah han kanske har damjackan (Mane Jacket)? o_O ;)

Senast ändrad:
haha ne men den enda gula jackan jag sätt är tactic som ja tycker är sjukt najs, även assault e ruggigt bra så ja kör me de ändå... men ja tycker bara att de e lite vilseledande när han har nån special edition på xgames som ser ut som en tactic??

F*ck dumont!" ^^

Skulle tro att Simon kör med Mystic jacket och pant, vilket är mer avancerade och dyrare. Sjukt snygga...

Assaultpantsen finns i både nylon och polyester.
Saken är den att tacticjackan jag har är i polyester och vill därför ha byxorna i samma material på grund av ovanstående anledning.
Junkyard har dom i Nylon i storlek small. Boardstore har i polyester men kan tydligen inte få in storlek small när jag mailade dom och frågade.
eddyemery.com har dom i polyester men har inte heller small, nocomply har i polyester men har inte heller i storlek small, dessutom hade dom bara dom blåa brallorna.

Min slutsats av detta blir att Assault Pants i polyester storlek small inte finns (?), eller att alla butiker bara väljer att inte ta in dom. Någon som har koll på detta eller som vet någon leverantör som tar in Assault pants i polyester storlek small.
Och nej innan ni ger förslaget, jag vill inte ha i medium. Kläderna får gärna sitta baggy men så stort vill jag inte ha.
Känns som att jag får beställa från junken fast dom är i nylon, antar att färgskillnaden inte blir så stor ändå.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp