ATA films 2007 film

• Trådstartare Trådstartare MattiasSt
  • Start datum Start datum
ATA films 2007 film
Litsesio sa:
Finns det ingen länk där man kan ladda ner den,som förra året?
Inte vad jag vet iaf...

Fast frågan är om det är den officiella filmen egentligen? Tror dom skulle komma med två filmer men ingen av dom skulle heta "O'Daroloc". Nån som vet?

ATA films 2007 film
Nu har jag sett hela rullen och BTBH är klart mycket,mycket bättre. Men den här är klart sevärd!

ATA films 2007 film
Israelsson sa:
BTBH var mycket bättre. Men denhär var inte dålig.
håller helt med vart som en helt annan känsla då man bara fick följa med på ställerna dom var och inte bara se en och en. jag tyckte då det var inte lika bra men det är min åsikt

men filmen var ju iaf inte dålig

ATA films 2007 film
vad jag vet så heter årets film creme de la creme, o det här verkade ju inte vara den. fast jag har inte sett hela filmen än.

ATA films 2007 film
Åkningen är väl bra men musiken tycker jag är jobbig och filmningen tycker jag bitvis är slarvig med t ex headcuts, mulet väder och liknande.. i BTBH var det mer soligt väder snyggare klipp och skönare åkglädje...

ATA films 2007 film
tråkig som fan.. den här kan inte vara hela.. så jävla långtråkig.. rörig dålig kvallite och ingen skdglädje alls.. nejförfan trodde ATA skulle kunna göra bättre ifrån sig..

ATA films 2007 film
urban jibbing delen va klart skönast, resten blev långtråkig.

ATA films 2007 film
jag säger det igen.
denna film verkar heta O'daroloc och årets film skulle heta creme de la creme enligt deras trailer

vilket jag tolkar som att det här inte är deras "långfilm"

det verkar ju vara klipp endast från colorado i denna film, därav namnet (O'daroloc blir colorado bak o fram)

ATA films 2007 film
Huggybear sa:
jag säger det igen.
denna film verkar heta O'daroloc och årets film skulle heta creme de la creme enligt deras trailer

vilket jag tolkar som att det här inte är deras "långfilm"

det verkar ju vara klipp endast från colorado i denna film, därav namnet (O'daroloc blir colorado bak o fram)
står i början oxå :)

ATA films 2007 film
Jag Älskar Ata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ATA films 2007 film
SHIT !! :D:D:D:D de va ju beyond the bunnyhill X 1000 !

nej men allvarligt det var besta gratisfilem jag sett.

ATA films 2007 film
Busta, har du sett Elekrep och ... hmm. ja vette fan va den andra hette men ett gäng finnar som gjort iaf? Gick att tanka gratis på deras sida förut. DET är utan tvekan bästa gratisfilmerna. men denna va rätt bra också : )

ATA films 2007 film
theseb sa:
Busta, har du sett Elekrep och ... hmm. ja vette fan va den andra hette men ett gäng finnar som gjort iaf? Gick att tanka gratis på deras sida förut. DET är utan tvekan bästa gratisfilmerna. men denna va rätt bra också : )
den går fortfarande och tanka, snowboardfilmen hette Elekrep och skidfilmen Kurt.

http://www.solidpowder.com och om ni går vidare till Solidpowders hemsida finns Solidpowder 1,2,3 att tanka hem somär blandat skid/snowboard.

ATA films 2007 film
jag gillar den här bättre än förra

mycket bättre kvalitet och mer stil på åkningen, även om de inte är riktigt lika spinn to vinn på railsen så railar dom sjukt smooth och hoppen är ännu bättre

grymt jobbat

ATA films 2007 film
tycker de är dålig känsla i filmer.. konstig musik, mysko uppläg med alla skidorter å åkare?
gillade förra årets mycket bättre!
men skön åkning helt klart

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp