Återförsäljare i Göteborg

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Jag vill gärna veta vilka skid/sport butiker i göteborg som säljer K2 skidor och gärna vilken gata de ligger på om ni råkar veta det. Jag klarar inte av eniros sökprogram...

Jarle sa:
eller udéns (inte en aning om vart det ligger, kroppen går dit på automatik).
Någon som vet mer exakt vart Udéns ligger? Om det fortfarande är värt å gå dit efter man besökt Adams och skistore vill säga..?

Senast ändrad:
Udéns ligger på Övre Husargatan. Udéns har väl ett av de största utbudet i Göteborg så det är nog värt att gå dit.

Jävla Nooob Udenssport Adamssport Det Finns En Massa Skit Stärlle Sedan Kan Du Ta Och Raila Lite I Nk!

Iom. att du har varit medlem här ett tag TT-JONTHE, så har du säkert märkt att Drakbabis har haft en mycket välformulerad och intressant tråd om vilka skidor hon skulle köpa. Efter 2-3 sidor blev det till slut ett par One Luv (eller hur?) som hon redan betalat och hämtat från den butik hon valde.

jag tycker du är en noob som bör ligga lågt några veckor... för ditt eget bästa. Hej!

Jag fattar ingenting ditt exter. jag skrev inte ens till den där draken. Jag skrev till alla som ville hitta en bra butik i gbg.

RAILING I NK 4-LIFE!

Hmm... Noob, Du. Båda är i singular. Inte plural. Det var bestämt till en person du vände dig! Sen nämnde jag inte ens alla stora bokstäver, men det verkar du ju ha slutat med nu! Det är iaf. bra!

Adams och Udéns nämndes ju i första inlägget, var det då verkligen så nödvändigt att ta upp det igen? Eller du kanske var tvungen att förolämpa någon?

Såg PE på Team Sportia igår eller om det var InterSport. Detta var i Karlstad men ja misstänker att det även finns i Götet.

Tillbaka
Topp