Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vill gärna veta vilka skid/sport butiker i göteborg som säljer K2 skidor och gärna vilken gata de ligger på om ni råkar veta det. Jag klarar inte av eniros sökprogram...
Skistore.se har öppnat en markbutik på kastellgatan 12 https://www.freeride.se/content/1117/. De ska ha k2, kan också gå till Adams (vid saluhallen ungefär) eller udéns (inte en aning om vart det ligger, kroppen går dit på automatik).
Iom. att du har varit medlem här ett tag TT-JONTHE, så har du säkert märkt att Drakbabis har haft en mycket välformulerad och intressant tråd om vilka skidor hon skulle köpa. Efter 2-3 sidor blev det till slut ett par One Luv (eller hur?) som hon redan betalat och hämtat från den butik hon valde.
jag tycker du är en noob som bör ligga lågt några veckor... för ditt eget bästa. Hej!
Hmm... Noob, Du. Båda är i singular. Inte plural. Det var bestämt till en person du vände dig! Sen nämnde jag inte ens alla stora bokstäver, men det verkar du ju ha slutat med nu! Det är iaf. bra!
Adams och Udéns nämndes ju i första inlägget, var det då verkligen så nödvändigt att ta upp det igen? Eller du kanske var tvungen att förolämpa någon?