Återförsäljare Ride Snowboards 2010

sCaz

Ny medlem
Morsning!

Stadium & Junkyard kommer vara återförsäljare åt Ride vad jag har hört. Däremot så kommer inte Stadium ta in den jacka jag vill ha så jag undrar därför om det finns någon här på forumet som kan ta hem saker från Ride eller vet en bra butik utanför Sverige som har ett större sortiment från Ride än Stadium?

Mvh
Peter

Absolut, men jag är intresserad av deras kläder och lite annat som jag redan kollat med dom att dom inte kommer ha. Tack ändå!

Mvh
Peter

Om du vill ta från USA så är nog www.sierrasnowboard.com bäst och har väldigt rimliga fraktpriser, dock vet du allting med tull och moms va?

Inom europa så kan du kolla på www.hot-zone.tv, då är frakten bara 7 euro när du spenderar över 100 euro, och sedan gratis över 250 euro tror jag att det är. Och som du kanske vet är det ju ingen moms osv inom EU.

Lycka till!

Coldis sa:
Om du vill ta från USA så är nog www.sierrasnowboard.com bäst och har väldigt rimliga fraktpriser, dock vet du allting med tull och moms va?

Inom europa så kan du kolla på www.hot-zone.tv, då är frakten bara 7 euro när du spenderar över 100 euro, och sedan gratis över 250 euro tror jag att det är. Och som du kanske vet är det ju ingen moms osv inom EU.

Lycka till!
om man läser lite mer på sidan(jag bestäldle nyss därifrån) är det så att man inte kan beställa från alla utav märkena.(vissa märken får ej säljas utanför usa och canada från deras hemsida) och tyvär är ride ett utav de märkena...

Stadium är väldigt rädda om sitt monopol på Ride. Intressant att Junkyard ska sälja Ride. Knappast ett steg i "core"-riktning.

Doughboy sa:
Stadium är väldigt rädda om sitt monopol på Ride. Intressant att Junkyard ska sälja Ride. Knappast ett steg i "core"-riktning.
Man kan undra varför de kör just ride?
De hade ju k2 får ett tag sedan men dem fimpade de ju, trots att jag harr fått uppfattningen att de är bättre än just ride.

larm sa:
Doughboy sa:
Man kan undra varför de kör just ride?
De hade ju k2 får ett tag sedan men dem fimpade de ju, trots att jag harr fått uppfattningen att de är bättre än just ride.
K2 och Ride är ju samma företag så prylarna är nog ganska mycket på samma kvalitetsnivå även om jag håller med om att K2 känns solidare och deras prylar inför vintern såg bra mycket bättre ut på ISPO än Rides gjorde.

Stadium har den svenska argenturen för Ride snoeboards, och har därför iaf tidigare varit ensamma om att sälja deras saker i sverige!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp