Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för bra svar!jeppenator sa:Jag har kört dessa som toppturs skida med en liten tech bindning från salomon monterad ovanpå.
SJUUUUKT bra kitt att gå uppför med, lätt som fan och hela grejen med backland serien är ju att den är lätt och att den funkar asbra för toppturer.
När det kommer till utförsåkningen så upplever jag den mindre stabil än mina automatic 102 som har liknande form men inte lika vikt-trimmad. Dock sitter det ju en betydligt rejälare bindning på den skidan (atomic tracker) som jag tror gör den största skillnanden i stabilitet. Skulle lätt välja backland varje dag i veckan om det ska vandras uppför på stighudar.
I min mening är backland 102 lättkörd som fan, inte den skidan jag åkt på som har kortast svängradie, men absolut inte tung att få in i sväng heller. Passar asbra i pist och även utanför. Jag har haft mest problem att åka på den när det varit vindpackad då den studsar och hoppar runt pga den låga vikten. Utöver det har den gått skitbra till typ allt. och med en rejälare bildning så som guardian/tracker eller en telisbidning så lär det bli ännu bättre.
Hoppas det var till någon hjälp!
/Jesper