Backcountry.com Amount ?

makeasound

Aktiv medlem
Backcountry.com Amount ?
Skall beställa från Backcountry och gjort allt jag skola göra vad jag förstår, men när jag nu väntar på att pengar skall dras så får jag mail att dom " lånat" ett mindre belopp , som jag skall prata med min bank om vad det är frö belopp, för att kunna verifiera att jag är jag av säkerhetskäl. Är detta något jag borde se från min internetbank? eller måste jag ringa min Bank i detta fall?

Någon NÅGON som kan svara?

Backcountry.com Amount ?
Låter onödigt dyrt att beställa från BC om du inte bor i USA, räknat med moms och tull?
Har hört att det där med att dom drar en mindre summa är normalt. Kan dock inte minnas exakt vad det innebär. Men en seriös firma så borde inte vara några problem, dem har ju en 24/7 livechatt på hemsidan med en väntetid på kanske 20sekunder där du kan prata med någon på direkten.

Backcountry.com Amount ?
Hej, ring banken och kolla. Har använt mig av backcountry och kommer aldrig göra det igen! Dels strul med betalning och dels leverans av fel skidor!! De bytte ut skidorna mote ett par "likvärdiga" utan förvarning. Verkar ha som policy att ta ut en summa för att säkra leveransen och sedan har det strulat för flera med felaktig summa som dras.

Hoppas det går bättre för dig.

Mvh
Malin

Backcountry.com Amount ?
resqual sa:
Låter onödigt dyrt att beställa från BC om du inte bor i USA, räknat med moms och tull?
Har hört att det där med att dom drar en mindre summa är normalt. Kan dock inte minnas exakt vad det innebär. Men en seriös firma så borde inte vara några problem, dem har ju en 24/7 livechatt på hemsidan med en väntetid på kanske 20sekunder där du kan prata med någon på direkten.
Förstår vad du menar. Räknas inte med, utan skickas inom USA till min faster.

Jag har pratat med banken Malin och dom hade reserverat ett belopp på 1,19 dollar. Som jag fick fram som svar när banken talade med kortsupporten.

En peak performance för 2700 är pålägg till min faster just nu. Än är det lugna gatan

Backcountry.com Amount ?
Amerikanska web-butiker brukar dra en liten "test-betalning" innan de godkänner ordern för att kolla att kortet fungerar/finns i verkligheten. Helt normalt här över, men förvånande första gången.

Backcountry.com Amount ?
Utter sa:
makeasound sa:
haha, jo Hasse, det har jag gjort. men ser inget alls där:S bara ett prelbokat belopp.
Det är det prel.bokade beloppet dom vill ha. För att verifiera att det verkligen är ditt konto.
Jag trodde detta med till en början. Men de 419$ var det inte, utan banken hittade efter många om och men ett litet litet på 1,19$ , som jag skrev in i en direktlänk jag fick. Vilket funkade.

Tillbaka
Topp