Backflip?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Schlyter

Ny medlem
Backflip?
är det nån som har något tips om hur man gör bf? .. hur stort hopp ska man köra i?
de ser så jävla lätt ut !^^

Backflip?
Du kommer snart hitta den funktionen Arvid... That time will come, just be patient my son.

Är det något jätteviktigt som du måste skriva om eller är det bara för att total-dissa Sök-funktionen med ännu en musiktråd eller ännu en vilka-skidor-ska-jag-ha-jag-tycker-pe-är-coola-plus-de-funkar-skitbra-i-pudret-tråd?

Backflip?
det där med backflip, de e bara att styra med höfterna, böj inte så mkt på ryggen och sen skjut ifrån o följ med me armarna, det handlar egentligen bara om att våga;)

Backflip?
Du behöver inte så stort hopp bara det är mkt sprätt/kick. du kan gärna bygga hoppet framför en kanska brant nerförsbacke. Då behöver du inte så mkt fart och inte så stort hopp kanske ½-1½ meter högt.

(innan du ska göra backflip)

det är bara läsikg innan sen när du just gör det är det inge läskigt.

se till att ha mkt puder och minst e kompis som kan hjälpa om det händer nått.

svinga i med armarna och och släng dig bak mot tailarna

när du e i luften behöver du inte tänka allt händer av sig själv :) det är bara vänta tills du ser landningen

TVEKA INTE!! då landar du på rygg som jag gjorde första försöket

komm ihåg TVEKA INTE!!!!!!

Backflip?
lär dig det på studsmatta om du inte kan det då är det betydligt lättare att göra det med skidor

Backflip?
egentligen är det lättast att beskriva det så här: bygg ett hopp med mjuk landning, släng dig bakåt allt vad du pallar.

Backflip?
Hahha, Kör lincoln Istället det gjorde jag Mycket Snyggare och skönare :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp