Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Du kommer snart hitta den funktionen Arvid... That time will come, just be patient my son.
Är det något jätteviktigt som du måste skriva om eller är det bara för att total-dissa Sök-funktionen med ännu en musiktråd eller ännu en vilka-skidor-ska-jag-ha-jag-tycker-pe-är-coola-plus-de-funkar-skitbra-i-pudret-tråd?
det där med backflip, de e bara att styra med höfterna, böj inte så mkt på ryggen och sen skjut ifrån o följ med me armarna, det handlar egentligen bara om att våga
Du behöver inte så stort hopp bara det är mkt sprätt/kick. du kan gärna bygga hoppet framför en kanska brant nerförsbacke. Då behöver du inte så mkt fart och inte så stort hopp kanske ½-1½ meter högt.
(innan du ska göra backflip)
det är bara läsikg innan sen när du just gör det är det inge läskigt.
se till att ha mkt puder och minst e kompis som kan hjälpa om det händer nått.
svinga i med armarna och och släng dig bak mot tailarna
när du e i luften behöver du inte tänka allt händer av sig själv det är bara vänta tills du ser landningen
TVEKA INTE!! då landar du på rygg som jag gjorde första försöket