Backstage hos freeride.se

crilleus

Ny medlem
Det vore intressant med ett reportage om skaparen/arna av freeride.se. Komma bakom kulisserna hos freeride och se allt på andra sidan av skärmen! Hur ser arbetsplatsen ut, lagret av filmer och kläder osv. =)

haha låter fruktansvärt oskojj.

kan tänka mig ett par sura killar som sitter med kaffe och skrattar åt dom sämsta och roligaste bilderna som folk skickar in, för att sedan skriva ut dom och sätta upp på sin "wall of ugly".

Senast ändrad:
nej tycker också att de låter lite spännande=)
vet att johan är från Örebro :D

ekdahl sa:
haha låter fruktansvärt oskojj.

kan tänka mig ett par sura killar som sitter med kaffe och skrattar åt dom sämsta och roligaste bilderna som folk skickar in, för att sedan skriva ut dom och sätta upp på sin "wall of ugly".
hahahahaha

Hm, du får det till att låta som ett megaföretag.
Tror snarare Johan sitter där i en koja med gamla kaffekoppar och rykande tangentbord.

Alla prylar som säljs har han i sin mammas garage, eftersom dom inte fick plats nån annanstanns. Och som ekdahl sa har dom säkert en Ugly Wall där dom har alla fula bilder.
Nej, ush herregud...

vi vill ha intervju med johan ,vi vill ha intervju med johan, vi vill ha ...

Senast redigerad av en moderator:
Johan är ju minnst lika känd som Jw

Senast redigerad av en moderator:
Det är inte bara jag som tycker att det skulle vara roligt med en intervju/reportage om johan (aka Grundaren av Freeride)

Han har ju jobbat hårt för att göra det här till en bra sida, och han har hållt sig nästan osynlig.
Han grundade freeride 1998 och det enda jag av honom var hans förra visningsbild på freeride.
kom igen nu johan, det skulle vara lite roligt att veta vem som egentligen ligger bakom freeride :)

Johan, nu vill vi se backstage. Släng ihop en rulle med Kvart också kör ni den på Freeride-TV

hur svårt ska de va ,. David springer ju ändå runt o filmar sig själv till Freeride-TV så då kunde han väll lika gärna göra de i era lokaler o visa hur de ser ut =)

BUMP!

Slänger en "liten" bump här för detta har jag tänkt på ett tag.. vad händer en normal dag på freeride redaktionen? Skulle som sagt vara roligt att se vad som händer bakom kulisserna en dag eller kanske en vecka på freeride.

WTX sa:
BUMP!

Slänger en "liten" bump här för detta har jag tänkt på ett tag.. vad händer en normal dag på freeride redaktionen? Skulle som sagt vara roligt att se vad som händer bakom kulisserna en dag eller kanske en vecka på freeride.
+1

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp