Backyard jibb.

Backyard jibb.
Vår startramp som vi haft vid ishallen känns ganska klen jämfört med eran! Fan om man orkade hade man ju byggt nåt sånt där... keep up the good work!

Backyard jibb.
asså..
fan va fetttt...
riktigt kingit..
har tänkt på det med men det va med mtb också hade vi en min ramp innan..
men men det finns inte så mycket snö i SKÅNE så vad gör man..
ha det gutt haj

Backyard jibb.
tjabba!!!
asså de låter som att bilderna e grymma och att ni typ har byggt nått jäävlit grymmt!! men jag kan inte ce bilderna pga dom där jää**a offrren som deletar dom har tagit bort dom!! =| men jag vill pissjärna c dom endå om jag får!! så kan du skicka bilden till mej på sqwatta@skatebooard.com???? uppskattar de skitmycke om du kan görra de!!! tack i förskott!! =) haa de!!
fan om jag inte får se dom...
\|//
(o><o)
|0| <---{Sur gubbe... hehe}
< >
_/ \_

Backyard jibb.
fifan va grymt bygge ni har åstadkommit.... men ni borde anordna nåt slags Jam med musik och allmänt party och filma alla åkare och lägga upp här...

keep up the good work...peace

Backyard jibb.
JjjJääääääVVVvvvvVvvvLLLaaarr!!!!! Faan va grymmt!! asså respect!! så jävla coolt!! asså fan va lucky du är!! avundsjuk!! :( hehe men asså de e ju ääg!! fortsätt sÅ!!

Haa dee!! =)=)=)!!

Backyard jibb.
Herrejävlar, det där var stabilt. Hade någon liknande plan när jag var lite yngre, föll på att jag inte har några polare hemma som gillar att jibba och min tumme är aningen långt upp i röven...

Backyard jibb.
fan va soft asså.. ja o nåra polare ska försöka bygga nåt liknande i sommar men d kommer bli mycket mindre.. men grymt byggt!!! skulle du kunna skicka nån film till mej??

Backyard jibb.
hur mycket jag än försöker så får jag inte fram bilderna på enligt folket som skrivet Svergies Ballaste Backyard!
FAAAAAAANNN!!! jag vill seee! *snyft*
//RoBBaN

Backyard jibb.
Speedi, här har du en bild på bygget....

www.picturecd.com/system/view_img.cgi?user=
blade&session=1078573877.99661&image=
20040304153005_9929_2951_01_blade.jpg&ss=
original&m=p

Backyard jibb.
I våran lilla park på elevhemmet ås har vi en dubelcorner med landning från 1.5-4 meter, den högra landningen är dock lite farlig. Vi har en lite rail. Och så har vi en 3 lastpallar lång box.

Vi har ett hopp med naturlig landning också.

Kan ju bara nämna att man verkligen lär sig att pumpa ordentligt när man åker, hur många har hoppar corner med 5 fallhöjdsmeters inrun? :)

Backyard jibb.
Fyfan det var jävligt sjukt bra ni gjort det och snö kanonerna kan du typ inte he upp en ritning eller så skulle va kung :p sen vet jag av en sida där ni kan he upp era bilder ostör men vet inte om det funkar borde det iaf www.freewebs.com

Backyard jibb.
helt sinnes.......argh va ball!!!! =)
har i hela mitt liv velat ha en egen backyard, men som nån skrev, man bor ju i skåne....

Backyard jibb.
Jag har lite bilder och filmsnuttar från i vintras, bildern kan jag fixa upp på länken jag skrev förut. Filmerna är det värre med, måste fixa en server eller liknade där jag kan få upp dom.
Snart släpper vi hela våran film också, åkning från bla hemma jibben, trysil, sälen, + div skidorter.

Backyard jibb.
Ja jävlar i havet va läckert! Det är bara att buga sig, applådera och gratulera till ett imponerande bygge som säkerligen gett många sköna stunder under vintern. Avundsjuka är ordet för dagen, jag kommer upp en sväng nästa säsong ok...? Tjah hej!

Skidor åt folket.

Backyard jibb.
Nu har jag fixat en ftp som det ligger uppe lite blandat material.
"Jibben" och "Restless DEMO" är från jibben.

Stort tack till Arvidsson som lånar ut sin FTP.

ftp://public@grahn.zapto.org:21

Backyard jibb.
Ja "jibben" är bara filmad hemma här.
"restless" är det nog lite annat med i också.
Ska försöka vixa lite bilder på ställningen nu när det är snö.
Hela filmen släpps snart också. Jag lovar den är bättre än demo filmen :-)

Backyard jibb.
såg restless nu, fan ni är ju duktiga ju!! skön "park" ni verkar ha nyggt...

när filmen släpps, lägs den ut på internet då?+

Backyard jibb.
Alla filmclip finns på: ftp://public@grahn.zapto.org:21
Restless Demo heter trailern.
Omni vill se det senaste materialet så är det dom som heter Anders och se nått, typ "Anders 900" Anders D-spinn" osv.

Filmen kommer att läggas upp på samma sida när den blir klar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp