Bad Gastein

ronfreeride

Ny medlem
Bad Gastein
Sitter nu paa Mine.inte annat en og drikka öl og surfa internet etter snö.
12 + grader i byen.Ventar snö i kveld men vi faar se.
Skal i Sporten i morgen saa hoppas det er endel igjen der :(

Ronny
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp