ronfreeride
Ny medlem
Bad Gastein
Sitter nu paa Mine.inte annat en og drikka öl og surfa internet etter snö.
12 + grader i byen.Ventar snö i kveld men vi faar se.
Skal i Sporten i morgen saa hoppas det er endel igjen der
Ronny
12 + grader i byen.Ventar snö i kveld men vi faar se.
Skal i Sporten i morgen saa hoppas det er endel igjen der
Ronny