Badgastein

freeride_nu

Aktiv medlem
Badgastein
Hej!

Ska ner på sportlovet till Badgastein. Den bästa resan som jag kunde hitta (det är grymt vilken efterfrågan det är). Det enda som fanns kvar var massa ligga och sola utanför serveringen orter i Italien.
Hur som helst. Är det nån som varit i Badgastein/hört nått. Finns det nån schysst off pist, bra pister, ja hur, är det där nere egentligen?

Badgastein
De Italienska orter jag varit på har varit bättre än Badgestein. Fast om du ska festa tills du stupar har du hamnat ganska rätt...

Badgastein
söft med gammal tråd, använder den lite.

Någon som vet hur snöläget är nere i Badgestein just nu? Har kollat runt men inte fått någon klar uppfattning. Gott/ont om snö för att vara såhär års?
Hur är det offpist-fronten och är det värt att ta bussen till sportgestein för att hitta bättre åkning?

Badgastein
Tjena!

Jag var i BG v, 5 och då var det en del snö. Vad jag har hört ifrån mina vänner så är det fortfarande mycket puder och snö kvar. offpist åkningen är bra därnere och du ska definitivt åka till sportgastein det är absolut värt det. Dorfgastein har också bra pister.

Är du sugen på att festa så är det definitivt rätt ställe att hänga på, där är det drag 24/7!

Lycka till

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp