Bananjakten

• Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum

R0B1N

Ny medlem
Bananjakten
Mud-Butt sa:
tror omöjligen att han löste den, måste bara ha bläddrat runt på olika profiler ;) ?
Jag hittade bananen hos fleask för jag fattade att den ende ekorren här måste vara piff från piff och puff och "en" är en buske så en bild i Piffen s fotoalbum från Norge. sen var det ju lätt. ekorrbuske hehe ganska logiskt om man bara kommer på de. pimpim e godis jimjim är lösningen.

Så det var inte tur det var skillz ;)

H

Hasse

Guest
Bananjakten
Då denna tråd har ballat ut med en massa påhopp och massa saker som inte hör hemma här låser jag denna då tills jag har rensat denna!

//H

Edit: Då har jag renast lite i tråden..

Senast ändrad:

Teku

Medlem
Bananjakten
Den här tråden var väldigt underhållande, tråkigt att det ( vad jag förstått ) är ett kompis "gäng" som kör hela grejjen. Så nu tänkte jag ( som är neutral i detta spel ) lägga upp en banan som ni kommer få klura lite på.

"I december stiger han fram, med mycket åsikter och tankar. Kanske är han gul och blå? "

//TQ

Senast ändrad:

cocktail

Ny medlem
Bananjakten
sry att det tog sådan tid. har inte varit hemma....

här kommer min ledtråd då:

jib-är-inte-kul när man gör en misslyckad 360

cocktail

Ny medlem
Bananjakten
Teku sa:
Den här tråden var väldigt underhållande, tråkigt att det ( vad jag förstått ) är ett kompis "gäng" som kör hela grejjen. Så nu tänkte jag ( som är neutral i detta spel ) lägga upp en banan som ni kommer få klura lite på.

"I december stiger han fram, med mycket åsikter och tankar. Kanske är han gul och blå? "

//TQ
nejeee de där går ju inte. de är min banan nu

Fiberteknologi

Aktiv medlem
Bananjakten
Om jag förstått redglerna rätt blir det jag som får gömma nu efter som jag citerade först, men ska man bara länka en bild till en banan i ens gästbok och sen göra massa ledtrådar?

tittti540

Ny medlem
Bananjakten
nu har jag bananen:)
tack the_fibretech
jag vill inte gömma nån själv så den som vill får gömma!

btw ja har fått tre bananer nu!! leder jag?;)
peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp