Banff 13/14

Banff 13/14
Jag och min kusin kom hit igår! Fint ställe :)
Vi har jobb på Mount Royal Hotel via Brewster. De fixar boende och bjuder på buss och massa utflykter, så det kan du allt kolla upp!

När kommer du hit?

Banff 13/14
Jag och 2 vänner sitter också och räknar ner! 3veckor kvar!
Har varken boende eller jobb, tycker det verkar svårt att fixa boende innan man är på plats. Och jobb är inte så intressant..De första månaderna i alla fall :)
Tips: Finns en sida på facebook som heter Nordic skibums: Banff där det var massa hjälpsamt folk om man hade frågor om Banff området.

Banff 13/14
Hej allesammans!

Jag funderar på att göra min första säsong i Banff tänkte nog dra mig upp i början på januari.

Planen är att inte jobba utan njuta alla skiddagar som man kan. Om det är någon som är intresserade att styra boende så är jag på! Jag är en van kollektivare och är en rätt schysst person att bo med :)!

Hoppas vi ses i Banff denna säsong alla goda skibums!

Banff 13/14
Hej! Jag ska också till banff i Vinter och ska ta en skidlärarutbildning, så jag kommer att vara där hela säsongen! :) Hoppas vi ses där! Jag drar dit i Januari. :)

Banff 13/14
Hallå!
Har varit här i Banff sedan december och har kombinerat jobb , skidåkning och festande vilket har funkat kanon!

Om någon är sugen på att dra ett åk eller bara träffas och hänga någon dag så är jag på !
Håller mest till i Lake louise eller Sunshine.

hör av er vid intresse ! :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp