Bannad flest gånger

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
E

Ewasx

Guest
Bannad flest gånger
Den person som jag tror att han har blivit bannad flest gånger här på freeride är jiHo, som hans användare för närvarande heter.

Totalt har han blivit bannad fyra gånger för dåligt uppförande
+ att han har blivit ip bannad från sidan en gång för skapandet av användaren AndreasHatveit.

Han är inte cool, men ska vara lydig här på freeride.

Bannad flest gånger
okej, fan va bra, tänkte precis skriva en tråd om det här. undrade vem fan det var o hur många ggr han blivit bannad. men tack, nu vet jag.

Bannad flest gånger
Lite särskrivningar på det här vore inte fel.

Men annars så tror jag att den här tråden innehåller alla kriterier för att kallas "totalt j*vla värdelös tråd".

Bannad flest gånger
Haha, skön snubbe.
Tycker dock det är konstigt att jag fått så lite varningar, tror jag har max 1 riktig varning villket är lite konstigt efter allt jag gjort. Om jag får välja själv borde jag blvit bannad minst 1 gång.

Till Hans: Blev det sent igår eller, du borde låst denna tråd redan vid 20.08 enligt mina beräkningar..

Bannad flest gånger
haha , har fått 3 varningar 1 an johan en av dr_snow och sista av hasse.. alla för dåligt uppförande , typ en kränkning:S sry pojks^

Bannad flest gånger
alwaysCrash sa:
haha , har fått 3 varningar 1 an johan en av dr_snow och sista av hasse.. alla för dåligt uppförande , typ en kränkning:S sry pojks^
men hasse sa att bara johan kunde varna:S.

Bannad flest gånger
Jag är ren, har aldrig blivit varnad.

Bannad flest gånger
föresten så var jwalerius ip bannad förut och nu är han bannad... märkte de när ja satt i hans fotoalbumm

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp