Banning?

Prahna

Ny medlem
Banning?
Har nu läst ett gäng med svar på inlägg som bara är rent hets mot folk med andra intressen/val av utrustning.
Jag tycker att ett seriöst forum som detta inte skall acceptera sådant trots att flera är mindre än myndighetsåldern.
I forumreglerna nämns inget om påhopp eller dylikt. Kanske det skulle läggas till? Med en banning som följd om man håller på med rent skitsnack(PÅHOPP) i de seriösa forumen så som tex skidor/snowboard mm?

///Mats

Banning?
Tyvärr hinner jag inte med att läsa alla inlägg som skrivs, men ni får gärna rapportera olämpliga inlägg till mig. ( johan@freeride.nu ) Så ska jag vidta lämpliga åtgärder.

Banning?
Jag tycker att om man ska prata om oseriösa inlägg osv så ska man nog tänka på lite själv hur man skriver :) banning??? va e det för jävla svängelska :) bannlysning kanske? :) eller en ban. jag tycker inte det spelar så stor roll vad man skriver alla får säga vad dom tycker bara dom inte e nazistiska eller dylikt o kör med personangrepp för det leder ju ingen vart, men om man t.ex säger att man hatar snowblades åkare så tycker jag det e helt ok.

over and out

Banning?
OK R4ll3, du får gärna korrekturläsa mina inlägg innan jag postar dem ;) Så hädanefter kommer jag skicka dem till dig först, då du kan läsa ;)

Närå skämt åsido, allvarligt alltså, är det inte viktigt att man inte rackar ner på andra även om man inte tycker lika? Nästa gång kan det ju faktiskt vara du som tycker annorlunda......

///M

Banning?
Iofs. läser jag bara en liten del av alla inlägg här på Freeride, men jag upplever inte detta som ett problem. Faktiskt skulle jag vilja påstå att denna webbplats är ovanligt fri från rasism, sexism, kiss & bajs och annat som förpestar tillvaron på många forum.

Att det sedan förekommer gängvis med barnsligt enkelspåriga smutskastningar av företelser på berget har i alla fall svårt att uppröra mig. Så länge det inte är fråga om raka personangrepp stör det åtminstone inte mig... Snarare ser jag här en utbildnings- och uppfostringsuppgift. Småmupparna är ju de som inom kort kommer att leda världen och forma vår framtid. (Var jag rasistisk nu?)

Summa sumarum tycker jag att de som reagerar på ett inlägg kontaktar Johan (enligt ovan). Jag har gjort det vid några tillfällen och han har mycket snabbt agerat. En bra lösning!

That´s all kids! / MM

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp