skidnarkoman
Ny medlem
barmarksträning
nån som typ ha nåra bra tips på träning under den snölösa sesongen?????
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte mycket rätt här inte:PMes sa:Okej, för att bli stor och grov bör du träna och leva efter följande princip
Måndag: Bänkpress (maxtest 2 timmar)
Tisdag: Bänkpress (maxtest 2 timmar)
Onsdag: Benböj (maxtest 2 timmar)
Torsdag: Bänkpress (maxtest 2 timmar)
Fredag: Benböj (maxtest 2 timmar)
Lördag: 180 minuters löpning därefter 10km (maxtest).
Söndag: Marklyft (maxtest 2 timmar)
OBS: Träna inte vaderna! Blir annars jobbigt att få ned fötterna i pjuckerna.
Till denna träning bör du kombinera med någon brutal kampsport typ Shooto eller Sambo Totally Fighting.
Din föda bör bestå av ca 10 000 kilokalorier per dygn och om du har svårt att trycka i dig allt så drick olivolja..
Om du kommer över andra preparat så kör hårdare.
När din kropp har vuxit till dig och du inte längre vill se ut som någon Stureplansfjant, tatuera dig lite slumpartat över hela kroppen. Motiven bör vara av klassiskmodell typ, dödskallar, eldsflammor, spindelnät, knivar, nakna brudar med vapen och om du känner dig lite retro så kläm till med ett rejält ankare på bröstet. Ryggen bör du vika till något så ballt som en drake eller varför inte en stor örn. Om du är lite poetisk och vill ha några balla textrader på din kropp föreslår jag, Live to Die, Hate, Love Mom., Fuck The World eller varför inte en höjdare som kill'em all.
Du står nu vid insteget till någon go ränna eller nedfart och ser att det är någon ohyfsad åkare (fransman, eller ferieungdom från 08/Gbg) som börjar att trängas. Då sliter du snabbt av dig kläderna och rusar mot den nu vettskrämda individen. Du fullföljer ditt anfall och, med det vrål som du tränat upp under dina marklyftssessioner, sliter du huvudet av personen ifråga.
Du avslutar självklart med lite fri posering för att riktigt ingjuta fruktan i de som mot förmoda fortfarande vill tränga sig förbi.
Genom denna enkla metod kommer du att slippa trängas med snösvängare och riktigt njuta av orörd puder. Dock måste jag noggrant påpeka att din skidåkning förmodligen inte förbättras och brudarna kommer nog inte att flockas kring dig på puben.
Men vad gör det, du kan ju alltid köpa dig en söt kamphund och några grymma guldlänkar.
Respekt!!!!
Yes, har också hört att det är supereffektivt! Ska på ett corepass på måndag med cirkelträning och det passet fokuserar mycket på balans och där använder man balansbollar!sitronella sa:Halloj, svarar lite sent...
Helt rätt tänkt, finns ganska mycket tid att spela på.
Har ett annat tips. Gymboll. Min naprapat gav mig order att träna bålstyrka/balans på gymboll. Grymt effektiv. Oanvända muskler får plötsligt jobba, super för balansen. Lite löpning först med sidhopp och utfall och allt vad det heter för att plåga benmusklerna lite och sen boll, då har du ett ganska komplett pass. Två flugor i en smäll. Sånt gillar jag. :D
Inte bra att köra samma muskelgrupper varje dag. Du bryter ner musklerna och de hinner inte återhämta och bygga upp sig.Carled sa:Mitt tips som jag kör stenhårt med:
Varje morgon innan frukost, ordentlig morgonfys med armböj, sit-ups, rygglyft utfall och lite övrigt smått och gått. Utvalda dagar kör jag lite långpromenader med min Berghausrygga för att få upp orken och styrkan i benen. På fredagarna kör jag lite kortare löprundor tillsammans med mina polare.
Jag lovar att det ger resultat!
Detta skitsnack kom ifrån en nästintill färdigutbilldas personlig tränares käft, samt välldigt mycket kontakter ifrån bb samt sl sverige, sen när är det bra att träna bänkpress 2 dagar i rad och 2 timmar varje pass?FF sa:Vafan är det för siitsnack viktor, ska jag komma och klappa säften din och låta varghunten bita sig lite??
Jag kan även rekommendera den seriöse byggaren att nuförtiden bör man bära skottsäker väst på berget. Har hört att det blir mer och mer gangsters där och vi vet väl alla att negrer och dess gelikar (gangsters) packar pistol. Ditt mountaincred höjs avsevärt av att du tar kulan som en man, innan du lugnt går fram till odågan och stryper han långsamt. Västen fungerar även som ryggskydd när du droppar stort.
Dagens sista tips är tatuering i ansiktet. Det signalerer klart och tydligt "fuck you" i backen, när man har skalkläder över brottarlinnet och de andra mer permanenta kroppsprydnaderna.