Barnfamiljer I Parken! :d

Det som stör mig som bara den är att dom ska glida med skidorna i kors upp för kicken och ner för kicken (dom kommer så klart sällan över kicken och om dom gör det ramlar dom). ungarna förstör hela kicken så det blir groper och svårt att hoppa!

idre förra vintern var ju hopplös! fyratusen danskar som var halvfulla som skulle åka i parken och nå jävla 08or med 8åriga barn som fastnade precis på kicken och var tvungen att sparka sönder den ! :O

Min åttaåring och hans polare körde röda linjen i Bräcke hela förra säsongen och var inte ivägen för nån. Lite plattlandningar på platåerna blev det väl i början men sen vart det bättre flow.
Alla är väl barn i början.... Det är väl ni som är i vägen för mig när jag kommer i 120 i lundsrappet?

det hände mig en gång förra året att när jag skulle hoppa sista svarta nere i kungs så svengde en liten kille in bakom hoppet och jag typ bonkade hans huvud och landa på sidan inte kul fick såklart också as mycket skäll från pojkens pappa

Av: Dustbin_Dan | Idag 19:37 Citera

Min åttaåring och hans polare körde röda linjen i Bräcke hela förra säsongen och var inte ivägen för nån. Lite plattlandningar på platåerna blev det väl i början men sen vart det bättre flow.
Alla är väl barn i början.... Det är väl ni som är i vägen för mig när jag kommer i 120 i lundsrappet?
You just keep on trying until you run out of cake.

nu kanske han inte mena just din son och hans kompis :) alla ska givetvis ha chansen att köra i parken men det som är jobbigt är när små barn runt kanske 5 år ska köra hoppen plogar upp mot kicken och farten tar slut och dom ska saxa upp för kicken det är det som är mest iriterande små ungarna får järna vara i parken gör inte mej nått alla harf varit barn :D

Senast ändrad:
jib-Erik sa:
det hände mig en gång förra året att när jag skulle hoppa sista svarta nere i kungs så svengde en liten kille in bakom hoppet och jag typ bonkade hans huvud och landa på sidan inte kul fick såklart också as mycket skäll från pojkens pappa
Precis detta hände mig. Kändes ju inte helt kul att stå å ta emot massa skäl från en rasande farsa som inte förstod dedär med att svänga i luften är ganska svårt.

Helldude sa:
Det kanske är dags att SLAO lägger in lite park-regler i "lilla gula"?
Kanske dags att läsa vad som redan står i den? ;)
http://www.slao.se/files/pdf/lillagula_fold.pdf

Alla har rätt till parken, oavsett ålder eller färdighet.
Föräldrar ansvarar visserligen för att hålla koll på sina barn, samtidigt som ni jibbkids faktiskt har ett ansvar på er sida om att förvissa er om att hoppet är fritt. Att åkningen "sker på egen risk" innebär inget mer än att skidanläggningen inte kan beskyllas om någon råkar skada sig där.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp