Barnpassning i Verbier mars - april 2011

Mange75

Medlem
Kommer att vistas i Verbier under 12 mars - 9 april och undrar om någon kan hjälpa oss att passa våra barn under denna period. Vi har två barn, 2,5 år och 6 månader idag, som vi önskar hjälp med under dagar och kvällar främst under de första två veckorna men även de två sista veckorna. Annars kanske det finns någon på forumetsom kan tipsa om någon som kan vara intresserad?

Hej!
Jag och min kommpis ska jobba som nannys i St anton! Vi hadde gärna hjälpt er, men som sagt, vi kommer att bo i St anton! Lycka till!

Jag åker ner till Verbier i vinter för att jobba som skidlärare men jobbar gärna extra med barnpassning. Om ni inte redan har hittat någon kan ni maila till anna_magnusson87@hotmail.com så kan jag berätta mer om mig själv.

lovisa sa:
Hej!
Jag och min kommpis ska jobba som nannys i St anton! Vi hadde gärna hjälpt er, men som sagt, vi kommer att bo i St anton! Lycka till!
riktigt givande svar hurru!

Hej!

Jag kommer vistas i Verbier under hela säsongen och hjälper mer än gärna till med barnpassning.
maila mig om ni inte har hittat någon annan. mqn_marcus@hotmail.com

Mvh/ Marcus

Hej! Min pojkvän och jag ska vara nere i Verbier från slutet av januari - april. Jag ska mestadels arbeta som massör men kan även tänka mig att jobba extra som barnpassare! Jag har 2 års erfarenhet av barnpassning från då jag jobbade som vikarie på förskola/skola efter gymnasiet.

Kontakta mig gärna via mail:
nymankarin@hotmail.com

Med vänlig hälsning,
Karin

Tillbaka
Topp