TwistedJibbing
Ny medlem
Bästa årgången
Vilken är den snyggaste årgången på snowboardutrustning och kläder? Tycker själv att 07 var grymt och är än så länge lite missnöjd med 08, men det kommer väl med tiden. Men motiven på brädorna är tyvärr lite smaklösa 